پرسپولیس در دیداری معوقه از هفته یازدهم لیگ برتر از ساعت ۱۷:۳۰ امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف نساجی مازندران رفت که این مسابقه با پیروزی یک بر صفر شاگردان گل‌محمدی به پایان رسید. تک گل سرخپوشان پایتخت را شهاب زاهدی وارد دروازه نساجی کرد. ترکیب پرسپولیس:‌ علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی‌فر، فرشاد فرجی، گئورگی […]

- پیروزی اقتصادی پرسپولیس مقابل نساجی/ حال تیم گل‌محمدی دوباره خوب شد

پرسپولیس در دیداری معوقه از هفته یازدهم لیگ برتر از ساعت ۱۷:۳۰ امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف نساجی مازندران رفت که این مسابقه با پیروزی یک بر صفر شاگردان گل‌محمدی به پایان رسید.

تک گل سرخپوشان پایتخت را شهاب زاهدی وارد دروازه نساجی کرد.

ترکیب پرسپولیس:‌ علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی‌فر، فرشاد فرجی، گئورگی گولسیانی، محمدمهدی احمدی، سروش رفیعی، سینا اسدبیگی، مهدی ترابی، امید عالیشاه، سعید صادقی و شهاب زاهدی.

ترکیب نساجی: رشید مظاهری، امیرمحمد هوشمند، امیرحسین سام‌دلیری، صابر حردانی، سعید بیگی، مهرداد عبدی، محمدرضا ترابی، فرشید اسماعیلی، فرزاد زامهران، نونو دلگادو و علا عباس.

داور: سیدرضا مهدوی

نیمه اول:

دقیقه ۱۲: ضربه سر شهاب زاهدی از داخل محوطه شش قدم از بالای دروازه رشید مظاهری به بیرون رفت.

دقیقه ۲۹: توپ در شلوغی محوطه جریمه پرسپولیس به علا عباس رسید و این بازیکن قصد داشت با یک ضربه فنی توپ را از روی سر بیرانوند وارد دروازه کند که توپ روی سقف دروازه فرود آمد.

دقیقه ۳۲: ارسال دقیق مهدی ترابی روی دروازه را شهاب زاهدی با یک ضربه سر محکم وارد دروازه نساجی کرد.

دقیقه ۴۲: فرصت برای نساجی روی ارسال دلگادو از روی ضربه کاشته که توپ در پشت محوطه به زامهران رسید اما شوت او به جایی نرسید.

دقیقه ۴۴: ارسال خطرناک امید عالیشاه با قطع توپ مهرداد عبدی تبدیل به کرنر شد.

نیمه دوم:

دقیقه ۵۱: شوت دلگادو بعد از برخورد به مدافعان در اختیار بیرانوند قرار گرفت.

دقیقه ۵۶: شوت محکم اسدبیگی از پشت محوطه با اختلاف به بیرون رفت.

دقیقه ۵۸: فرصت عالی برای پرسپولیس روی اشتباه خط دفاعی نساجی به دست آمد که موقعیت تک به تک عمری توسط عبدی قطع شد و هوشمند نیز توپ را از روی خط دور کرد.

دقیقه ۶۰: فرصت خوب برای نساجی روی ضربه سر هوشمند به دست آمد که این توپ نفسگیر از کنار دروازه بیرون رفت.

دقیقه ۶۵: ضربه سر فرشاد فرجی از کنار دروازه مظاهری بیرون رفت.

دقیقه ۶۷: شوت ناگهانی عالیشاه از پشت محوطه با پای چپ توسط مظاهری راهی کرنر شد.

منبع: خبـر ورزشی