مهدی فنونی‌زاده از مدافعان سرشناس اسبق باشگاه استقلال و البته تیم ملی فوتبال کشورمان که بسیاری از علاقمندان به این رشته هنوز گل به یاد ماندنی او مقابل تیم ملی عربستان را از یاد نبرده‌اند طی روزهای آینده زیر تیغ جراحی خواهد رفت. مهدی فنونی‌زاده که بر اثر فشارهای ناشی از تحمل مسابقات سخت و […]

- استقلالی محبوب زیر تیغ جراحی خطرناک/ نگرانم! دعا کنید به جمع خانواده برگردم

مهدی فنونی‌زاده از مدافعان سرشناس اسبق باشگاه استقلال و البته تیم ملی فوتبال کشورمان که بسیاری از علاقمندان به این رشته هنوز گل به یاد ماندنی او مقابل تیم ملی عربستان را از یاد نبرده‌اند طی روزهای آینده زیر تیغ جراحی خواهد رفت.

مهدی فنونی‌زاده که بر اثر فشارهای ناشی از تحمل مسابقات سخت و تمرینات سنگین در ناحیه ستون فقرات دچار تنگی کانال شده به تازگی پس از احساس بی‌حسی در دست‌هایش به پزشک مراجعه کرده و متوجه وضعیت خطرناک دیسک گردن و کمرش می‌شود.

مهدی فنونی‌زاده در گفتگو با خبر ورزشی در این باره توضیح داد: «مدتی بود که در دست‌هایم احساس خواب رفتگی می‌کردم به همین خاطر به توصیه دوستان و اعضای خانواده به پزشک مراجعه کردم که پس از گرفتن ام آر آی از ستون فقرات هم به من گفته شد در شرایط سخت و حساسی قرار گرفته‌ام».

وی افزود: «ظاهرا کانال عبوری نخاع در ستون فقرات در دو ناحیه گردن و کمر دچار تنگی و گرفتگی شده و به همین خاطر پزشک معالجم به من تأکید کرد هرچه سریع‌تر تحت عمل جراحی دیسک قرار بگیرم. دکترم گفت ممکن است با یک زمین خوردن ساده و یا حتی افتادن ماشین در یک چاله در حین رانندگی ممکن است دچار قطعی نخاع بشوم. به همین خاطر قرار شد به سرعت تحت عمل جراحی قرار بگیرم تا این گرفتگی را از بین ببرد و بتوانم مثل قبل کنار خانواده‌ام زندگی کنم».

فنونی‌زاده که نسبت به این جراحی تا حدی نگران بود گفت: «از همه علاقمندان به فوتبال و دوستانم التماس دعا دارم تا از اتاق عمل سالم بیرون بیایم و در نهایت دوباره به جمع اعضای خانواده‌ام برگردم».

منبع: خبـر ورزشی