فرمانده انتظامی شهرستان آبیک گفت: با اقدام به موقع مأموران انتظامی این شهرستان، عامل آتش‌سوزی عمدی ۲ واحد مسکونی در آبیک در کمتر از یک ساعت دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.   سرهنگ بهروز لامعی اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر آتش‌سوزی عمدی ۲ واحد مسکونی در شهر […]

 فرمانده انتظامی شهرستان آبیک گفت: با اقدام به موقع مأموران انتظامی این شهرستان، عامل آتش‌سوزی عمدی ۲ واحد مسکونی در آبیک در کمتر از یک ساعت دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

 

سرهنگ بهروز لامعی اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر آتش‌سوزی عمدی ۲ واحد مسکونی در شهر آبیک، بلافاصله عوامل انتظامی و نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

 

وی ضمن اشاره به سرعت عمل عوامل آتش‌نشانی در مهار آتش، عنوان کرد: در بررسی‌های مأموران مشخص شد این حادثه در پی اختلافات خانوادگی رخ داده و یکی از اعضای خانواده که سابقه درگیری و ضرب و جرح در پرونده او دیده می‌شود، با استفاده از بنزین واحد مسکونی خود و یکی دیگر از اقوام نزدیک را به آتش کشیده است.

 

 فرمانده انتظامی شهرستان آبیک بیان کرد: متهم در ادامه قصد آتش زدن منزل دیگر اقوام خود را داشته و همچنین با استفاده از سلاح سرد و تخریب خودروی آتش‌نشانی تلاش کرده مانع از اطفاء حریق شود، اما به محض مشاهده پلیس از محل متواری می‌شود.

 

بنا بر اعلام روابط عمومی نیروی انتظامی استان قزوین، لامعی خاطرنشان کرد: با اقدامات اطلاعاتی ویژه عوامل انتظامی، متهم در کمتر از یک ساعت در اراضی کشاورزی آبیک شناسایی و دستگیر شد. در بازدید از وی تعدادی سلاح سرد کشف شد، تحقیقات در این پرونده همچنان ادامه دارد.

رکنا

+