به گزارش زیرنویس، پیام نیازمند بازیکن تیم فوتبال سپاهان بعد از بازی با گل‌گهر سیرجان اظهار داشت: از دیشب هزار چرا و علامت سوال در ذهن دارم، ۲ روز قبل کمیته استیناف حکم داد، در سیرجان تمرین کردیم بعد اعلام کردند ۶ بازیکن محروم هستند و ۴ نفر بیشتر روی نیمکت نبودند. وی افزود: اگر […]

به گزارش زیرنویس، پیام نیازمند بازیکن تیم فوتبال سپاهان بعد از بازی با گل‌گهر سیرجان اظهار داشت: از دیشب هزار چرا و علامت سوال در ذهن دارم، ۲ روز قبل کمیته استیناف حکم داد، در سیرجان تمرین کردیم بعد اعلام کردند ۶ بازیکن محروم هستند و ۴ نفر بیشتر روی نیمکت نبودند.

وی افزود: اگر قراردادها مشکل داشته چرا کارت بازی صادر شده و بازی کرده‌ایم، کمیته استیناف امتیازها را برگردانده حالا ما را محروم می‌کنند، شب قبل بازی می‌گویند باید قرارداد اصلاح شود، مگر به همین سادگی است که ۲۴ ساعته قرارداد را اصلاح کنیم.

دروازه‌بان تیم فوتبال سپاهان در خصوص سقف قراردادها گفت: قوانین و سقف قرارداد چه کمکی کرده و منفعتی داشته است، غیر از این است که شکایت و بیانیه و مصاحبه علیه یکدیگر شده است و تیم‌ها ناراضی هستند، همه به جان یکدیگر افتاده‌اند در حالی که هدف موفقیت در آسیاست.

نیازمند در ادامه گفت: تاکنون علیه نهادی مصاحبه کرده‌ام؟ صبر ما هم حدی دارد، ۴ نفر محروم و مصدوم داشتیم و یک‌باره می‌گویند ۶ بازیکن محروم هستند، برای اصلاح قرارداد زمان می‌گذاشتند؛ بند مشکل‌دار قرارداد را اصلاح کردیم اما دوباره گفتند باید اصلاح کنیم.

وی با اشاره مشکلات موجود در فوتبال کشور عنوان کرد: مشکلات زیادی داشته‌ایم هنوز VAR نداریم و مشکل حق پخش هست و مسائل دیگر باید حل شود، امیدواریم مشکلات حل شود؛ باید با الهلال بازی کنیم و باید به فکر تقویت تیم باشیم.

دروازه‌بان تیم فوتبال سپاهان در پایان خاطر نشان کرد: چطور باید سال بعد در آسیا باشیم، نمی‌دانیم نیم‌فصل تیم را چگونه تقویت کنیم یا باید تیم را تضعیف کنیم در حالی که با قدرت اول آسیا الهلال بازی داریم؛ سربازی من مسئله‌ای نیست و از کفالت استفاده می‌کنم.

منبع: مـهر