محمود کلهر پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره برد سرخپوشان برابر تیم نساجی مازندران اظهار کرد: به نظرم پرسپولیس فوتبال خوبی ارائه داد و یکی از دلایل موفقیتش هم تغییر و تحولاتی بود که گل محمدی در تیم ایجاد کرد. او برای اینکه انگیزه را در بین بازیکنانش ایجاد کند، جابه جایی‌هایی انجام داد و در […]

کلهر: پرسپولیس با بازگشت لوکادیا به سمت قهرمانی می رودمحمود کلهر پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره برد سرخپوشان برابر تیم نساجی مازندران اظهار کرد: به نظرم پرسپولیس فوتبال خوبی ارائه داد و یکی از دلایل موفقیتش هم تغییر و تحولاتی بود که گل محمدی در تیم ایجاد کرد. او برای اینکه انگیزه را در بین بازیکنانش ایجاد کند، جابه جایی‌هایی انجام داد و در نبود علی نعمتی، احمدی بازیکن جوان جایگزین شد و بازی خوبی ارائه داد.

او افزود:  من فکر می‌کنم ارنجی که گل محمدی در زمین گذاشت نشان می‌داد که پیراهن پرسپولیس ارزشمند است و باید هر کسی که می‌خواهد در ترکیب اصلی قرار بگیرد باید تلاش بیشتری کند. اگر بازیکنی لغزشی داشته باشد باید روی نیمکت بنشیند. من فکر می‌کنم این کار خوبی بود که گل محمدی انجام داد و رقابت بین بازیکنان بیشتر خواهد شد.

پرسپولیس از قلب دفاع نساجی به خوبی استفاده کرد 

کلهر تصریح کرد: کار خوب دیگری که  تیم گل محمدی انجام داد این بود که از نقطه ضعف نساجی که قلب دفاع این تیم بود استفاده کرد و ۲، ۳ موقعیت ایجاد کرد و شهاب زاهدی از نقطه کور وارد شد و با پاس زیبای مهدی ترابی توانست گل بزند. در واقع تیم پرسپولیس در نیمه دوم سعی کرد که تیم نساجی را مدیریت کند.  

تیم نساجی می تواند از ته جدول فرار کند 

پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه تیم نساجی با سرمربی اسپانیایی خود هم نتوانست نتیجه بگیرد، گفت: نساجی تیم خوبی است، اما نتایج خوبی نگرفته است و جایگاهش در اینجای جدول نیست. با توجه به اینکه نساجی، بازیکنان خوبی در اختیار دارد، به نظرم می‌تواند از ته جدول فرار کرده و  شاید کادر فنی جدید هم بتواند به این تیم کمک کند. به هر حال شوکی که به این تیم وارد شده شاید نتیجه بدهد، اما تا اینجای کار تیم نساجی نتایج خوبی نگرفته و حیف است که این همه هوادار خونگرم داد و در شهر فوتبال خیز قرار دارد و باید جایگاه بهتری پیدا کند.

پرسپولیس می تواند یک پای قهرمانی باشد 

او گفت: در مجموع پرسپولیس مقتدرانه عمل کرد و کار‌های ترکیبی زیادی در جناحین را شاهد بودیم و تعادل بین جناح چپ و راست برقرار بود و بازیکنی مثل عالیشاه یک مهره کلیدی است و در کنارش سروش رفیعی در مرکز زمین خیلی تاثیر گذار، بازی کرد. فکر می‌کنم  با توجه به اینکه سپاهان باخت، پرسپولیس توانست نتیجه خوبی بگیرد و خودش را به صدر جدول نزدیک کرد و یک پای قهرمانی هم می‌تواند باشد.

گل محمدی کار عاقلانه ای انجام داد 

کلهر درباره اینکه بازیکنان پرسپولیس در نیمه دوم بی انگیزه بازی کردند، گفت: به نظرم این ۳ امتیاز خیلی برای پرسپولیس اهمیت داشت. همچنین گل محمدی کار عاقلانه‌ای  کرد و تعویض‌هایی که این مربی انجام داد سعی کرد تا بازی را حفظ کند. به هر حال عناصر تهاجمی خود را بیرون آورد و بازیکنانی که کار تدافعی می‌کردند را به زمین مسابقه فرستاد به همین دلیل پرسپولیسی‌ها در نیمه دوم به زمین آمدند تا بازی را مدیریت کنند و بتوانند ۳ امتیاز بازی را بگیرند، چون خیلی برایشان اهمیت داشت.  

خط حمله پرسپولیس با حضور لوکادیا دچار تحول اساسی می شود 

کلهر درباره اینکه احتمال بازگشت لوکادیا به پرسپولیس وجود دارد و این بازیکن دوباره می‌تواند به سرخپوشان کمک کند، تصریح کرد: اگر لوکادیا بتواند برگردد خط حمله پرسپولیس دچار تحول اساسی خواهد شد. من فکر می‌کنم این بازیکن بتواند کمک کند، چون پرسپولیس نیاز به بازیکنی در خط حمله دارد که سرعت خوب و قدرت دریبل زدن داشته باشد و او گلزن هم هست. اگر گل محمدی بتواند این بازیکن را به تیمش اضافه کند به طور حتم تیمش کامل می‌شود و به سمت قهرمانی می‌رود.

پرسپولیس باید برابر مس رفسنجان برنده شود

پیشکسوت پرسپولیس درباره بازی بعدی تیم پرسپولیس برابر تیم مس رفسنجان گفت: به طور حتم پرسپولیس باید این بازی را پیروز شود تا در کورس قهرمانی بماند. مطمئنا مس رفسنجان تیم خوبی است و هر چه به جلوتر می‌رویم تیم‌ها آماده‌تر هستند و شرایط برای تیم‌هایی که به سمت قهرمانی می‌روند سخت‌تر می‌شود. من فکر می‌کنم بازی سختی پرسپولیس  پیش رو دارد اما این ۳ امتیاز می تواند از لحاظ روحیه و انگیزه به بازیکنان کمک کند.

باشگاه خبرنگاران