زیرنویس – گروه بین الملل: جنگ غزه در حالی ادامه دارد که رزمندگان مقاومت به مقابله با اشغالگران پرداخته و ضربات مهلکی به آنها وارد کرده‌اند و تحرکات دشمن صهیونیست نیز برای تحقق اهداف خود در جنگ غزه ناکام مانده است. جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به شدت مناطقی از غزه را بمباران کردند حمله‌های رژیم صهیونیستی […]

زیرنویس – گروه بین الملل: جنگ غزه در حالی ادامه دارد که رزمندگان مقاومت به مقابله با اشغالگران پرداخته و ضربات مهلکی به آنها وارد کرده‌اند و تحرکات دشمن صهیونیست نیز برای تحقق اهداف خود در جنگ غزه ناکام مانده است.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به شدت مناطقی از غزه را بمباران کردند

حمله‌های رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف غزه ادامه دارد. جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به شدت مناطقی از غزه را بمباران کردند.

منابع فلسطینی اعلام کردند که بر اثر حمله‌های رژیم صهیونیستی به منازل در اردوگاه النصیرات در مرکز غزه ۲۰ نفر شهید و دهها نفر دیگر مفقود شدند.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی خان یونس در جنوب غزه را نیز بمباران کردند.

اردوگاه البریج در مرکز غزه نیز به شدت بمباران شد. این در حالی است که درگیری شدیدی میان مبارزان مقاومت فلسطین و اشغالگران در این منطقه جریان دارد.

همزمان توپخانه رژیم صهیونیستی نیز اردوگاه البریج در مرکز غزه و نیز شرق و جنوب خانیونس در جنوب غزه را گلوله باران کرد.

خبرنگار المیادین در غزه نیز گزارش داد: بر اثر بمباران شدید مناطق المغازی و النصیرات در مرکز غزه ۳۰ نفر به شهادت رسیدند. صدای انفجار مهیبی مرکز غزه را لرزاند.

همچنین خبرنگار المیادین به حمله‌های رژیم صهیونیستی به خان یونس در جنوب غزه اشاره کرد.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی همچنین اردوگاه الشابور در مرکز رفح در جنوب نوار غزه را بمباران کردند که به شهادت بیش از ۲۰ فلسطینی منجر شد.

اذعان هالیوی به ناکامی در برابر حماس

هرتزی هالیوی رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد: کشته شدن سه نظامی در غزه حادثه خطرناکی است و تبعات و خیمی به همراه دارد. ارتش اسرائیل در مأموریت نجات اسیران در این حادثه شکست خورد. مسؤولیت کشته شدن نظامیان اسیر ما در جریان اقدام شکست خورده برای آزادی آنها با فرماندهی ارتش است.

تظاهرات هزاران صهیونیست مقابل کنیست

هزاران صهیونیست با برگزاری تظاهراتی مقابل کنیست خواهان آزادی اسیران در غزه به شکل فوری شدند.

سفر هیأتی از حماس به قاهره

یک منبع مسؤول در جنبش حماس اعلام کرد که هیأتی از حماس امروز جمعه عازم قاهره است تا ملاحظه‌های این جنبش درباره طرح مصر درباره آتش بس را ابلاغ کند.

این مسؤول حماس بیان کرد که هیأت عالی رتبه از دفتر سیاسی حماس امروز جمعه به قاهره می‌رود تا با مقامات مصری دیدار کند.

رسانه کویتی: مذاکرات منطقه‌ای درباره غزه جریان دارد

الجرید کویت مدعی برگزاری مذاکرات منطقه‌ای با حضور بازیگران منطقه‌ای و بین المللی درباره توقف جنگ در غزه شد که آتش بس در جبهه لبنان را هم شامل می‌شود.

منبع: مـهر