به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و نساجی در دیداری معوقه از هفته یازدهم لیگ برتر روز پنج‌شنبه ۷ دی در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با برتری یک بر صفر پرسپولیس خاتمه یافت. شاگردان گل محمدی با کسب این پیروزی ۲۹ امتیازی شدند و با توجه به […]

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و نساجی در دیداری معوقه از هفته یازدهم لیگ برتر روز پنج‌شنبه ۷ دی در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با برتری یک بر صفر پرسپولیس خاتمه یافت. شاگردان گل محمدی با کسب این پیروزی ۲۹ امتیازی شدند و با توجه به اینکه تفاضل گل کمتری نسبت به استقلال تهران دارند در رده سوم جدول باقی ماندند.

مرتضی کرمانی مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در رابطه با این بازی اظهار داشت: نیمه اول پرسپولیس به نسبت بازی خوبی را انجام داد و مزد آن را هم با گل شهاب زاهدی به دست آورد اما در نیمه دوم عملکرد بازیکنان خوب نبود و آنها بابت حفظ ۳ امتیاز بازی، استرس داشتند و این کاملاً در نوع پاس‌کاری و زدن ضربه آخر به توپ مشخص بود.

او ادامه داد: در اواخر نیمه دوم فشار نساجی روی دروازه پرسپولیس زیاد شد و حتی این شانس را داشت که به گل برسد اما حضور علیرضا بیرانوند درون دروازه باعث شد تا نتیجه بازی و مهم‌تر از آن ۳ امتیاز حفظ شود. برنامه‌ای در رسیدن به دروازه نساجی در بازی پرسپولیس دیده نمی‌شد و نساجی در نیمه دوم خیلی بهتر بود.

کارشناس فوتبال در خصوص حضور مجدد زوج فرشاد فرجی و گئورگی گولسیانی در قلب خط دفاعی پرسپولیس گفت: فرشاد فرجی در این دو بازی (دیدار با شمس آذر و نساجی) واقعاً عملکرد خوبی داشت و باید از او تشکر کرد. نبود کنعانی زادگان اصلاً به چشم نیامد و او نشان داد که باید فرصت بیشتری داشته باشد. فرجی هم در کار دفاعی و هم در فاز هجومی عملکرد خیلی خوبی داشت و بارها مانع از نفوذ بازیکنان نساجی به سمت دروازه پرسپولیس شد. از همه مهم‌تر رابطه او با بیرانوند بسیار خوب است و این دو نفر با هم هماهنگ هستند.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص شکست سپاهان برابر گل گهر سیرجان بیان کرد: در بهترین زمان ممکن سپاهان شکست خورد تا پرسپولیس شانس رسیدن به صدر جدول را بیش از پیش داشته باشد. اینکه اکنون ۳ تیم سپاهان، استقلال تهران و پرسپولیس با امتیازات بسیار نزدیک برای صدرنشینی تلاش می‌کنند بسیار خوب است و به جذابیت بازی‌ها می‌افزاید.

او در پایان خاطرنشان کرد: به صدرنشین جدول در پایان نیم فصل جام تعلق نمی‌گیرد و باید در نقل و انتقالات زمستانی، پرسپولیس در برخی از خطوط با جذب بازیکن تقویت شود تا نقاط ضعف این تیم از بین برود. به تیم یحیی گل محمدی و بازیکنان امیدوار هستم و انشاالله در نیم فصل دوم شرایط بهتری رخ خواهد داد تا پرسپولیس همانند سال‌های اخیر فوتبال ایران، مجدداً عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

منبع: مـهر