لیلا امینی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه امروز به سبب گذر موج ناپایدار از روی استان، وزش باد، مه آلودگی و بارش‌های پراکنده را در مناطق غرب و جنوب اصفهان انتظار داریم، اظهار داشت: از روز دوشنبه ۱۱ دی ماه نیز با ورود یک سامانه ناپایدار، بارش‌هایی در نقاط مختلف از جمله […]

لیلا امینی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه امروز به سبب گذر موج ناپایدار از روی استان، وزش باد، مه آلودگی و بارش‌های پراکنده را در مناطق غرب و جنوب اصفهان انتظار داریم، اظهار داشت: از روز دوشنبه ۱۱ دی ماه نیز با ورود یک سامانه ناپایدار، بارش‌هایی در نقاط مختلف از جمله مناطق مرکزی و کلان‌شهر اصفهان و مناطق نیمه شمالی، غربی و جنوبی و حتی شرقی استان پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه امروز جمعه در مناطق شرق و شمال استان احتمال وقوع تندباد لحظه‌ای وجود دارد، خاطرنشان کرد: وضعیت کیفی هوای کلان‌شهر اصفهان در شرایط ناسالم است.

رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان افزود: از فردا شنبه تا اوایل وقت دوشنبه سکون جوی در استان خواهیم داشت و در مناطق مرکزی و صنعتی استان به ویژه کلان‌شهر اصفهان شاهد افزایش انباشت آلاینده‌های جوی خواهیم بود.

امینی با بیان اینکه کمینه دما طی ۲۴ ساعت پیش رو بین یک تا سه درجه سلسیوس کاهش می‌یابد، گفت: بیشینه دمای هوای کلان‌شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۱۷ درجه سلسیوس بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به یک درجه سلسیوس بالای صفر می‌رسد.

وی اضافه کرد: بوئین میاندشت با کمینه دمای هشت درجه سلسیوس زیر صفر و بادرود با بیشینه دمای ۱۹ درجه سلسیوس بالای صفر به ترتیب سردترین و گرم‌ترین نقاط استان طی ۲۴ ساعت آینده پیش‌بینی می‌شود.

منبع: مـهر