به گزارش زیرنویس خراسان رضوی؛ بهروز محبی با اعلام این خبر، گفت: اجرای این طرح ها با همکاری فعالان اقتصادی از کشورهای چین و هند، علاوه بر رونق اشتغال، اقتصاد شهرستان ششتمد و منطقه غرب خراسان را نیز، متحول می کند. وی افزود: اولین طرح سرمایه‌گذاری خارجی در ششتمد، مرتبط با بخش صنعت و معدن […]

به گزارش زیرنویس خراسان رضوی؛ بهروز محبی با اعلام این خبر، گفت: اجرای این طرح ها با همکاری فعالان اقتصادی از کشورهای چین و هند، علاوه بر رونق اشتغال، اقتصاد شهرستان ششتمد و منطقه غرب خراسان را نیز، متحول می کند.

وی افزود: اولین طرح سرمایه‌گذاری خارجی در ششتمد، مرتبط با بخش صنعت و معدن از سوی شرکتی چینی با احداث کارخانه سیلیکو منگنز است که زمینه اشتغال ۱۵۰ نفر را به طور مستقیم، فراهم می کند.

محبی ادامه داد:مراحل مقدماتی احداث کارخانه فرو سیلیکو منگنز ششتمد، از سالیان گذشته انجام شده و استاندار در سفر اخیرش به این شهرستان، خواستار تسریع سرمایه گذار چینی در اجرای این طرح شد.

وی افزود: همچنین یک طرح صنعتی  در بخش ریخته گری با اشتغال زایی بیش از ۶۰ نفر، از سوی  سرمایه گذاران هندی صادر شده که مراحل صدور مجوزها و استعلام های مرتبط با آن، انجام شده است.

نماینده غرب خراسان در مجلس با بیان اینکه ششتمد در بخش های مختلف صنعت، معدن، کشاورزی، دام و طیور، ظرفیت بالایی دارد، تاکید کرد: تمایل بالایی نسبت به سرمایه گذاری در شهرستان وجود دارد و بدین منظور، زیرساخت‌های ناحیه صنعتی ششتمد تامین شده است.

محسن عوض وردی/ خراسان رضوی

منبع خبر: رکنـا