به گزارش خبرنگار مهر، مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل عصر جمعه در جلسه هماهنگی سفر وزیر راه و شهرسازی به استان اردبیل، اظهار کرد: وزیر راه و شهرسازی فردا از طریق فرودگاه اردبیل سفر کاری خود را آغاز می‌کند و در گام نخست قرار است شهرک شهید سلیمانی و احداث واحدهای مسکن این مجموعه […]

به گزارش خبرنگار مهر، مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل عصر جمعه در جلسه هماهنگی سفر وزیر راه و شهرسازی به استان اردبیل، اظهار کرد: وزیر راه و شهرسازی فردا از طریق فرودگاه اردبیل سفر کاری خود را آغاز می‌کند و در گام نخست قرار است شهرک شهید سلیمانی و احداث واحدهای مسکن این مجموعه بازدید کند.

محبوب حیدری تصریح کرد: در شهرک شهید سلیمانی اردبیل بیش از ۱۵ هزار واحد مسکن در قالب نهضت ملی در حال احداث است که وزیر راه و شهرسازی برای اولین بار از این شهرک بزرگ مسکونی بازدید خواهد کرد.

وی گفت: قرار است در مدت ۲۴ ماه واحدهای مسکونی در این شهرک و سایر شهرستان‌ها در قالب نهضت ملی مسکن احداث و تحویل متقاضیان شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل افزود: افتتاح و بازدید از پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن نیز انجام می‌شود که قرار است بیش از ۶ هزار و ۶۰۰ واحد مسکن در استان اردبیل در سفر یک روزه وزیر راه و شهرسازی به بهره‌برداری رسیده و تحویل متقاضیان شود.

حیدری بازدید وزیر راه و شهرسازی را از ایستگاه راه آهن یادآور شد و خاطرنشان کرد: راه آهن اردبیل – میانه پیشرفت مناسب و نهایی دارد و امیدواریم به زودی با عنایت دولت سیزدهم آماده بهره‌برداری شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: وزیر راه و شهرسازی همچنین قرار است با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل دیدار کرده و در نهایت در جلسه شورای مسکن استان حضور پیدا کرده و مشکلات و موانع پیش رو در طرح نهضت ملی مسکن را مورد بحث و بررسی قرار دهد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل بیان کرد: امیدواریم این سفر عایدات و نتایج سودمندی را به همراه داشته باشد و با افتتاح پروژه‌های آماده بهره‌برداری و سکونت در قالب نهضت ملی مسکن و بافت فرسوده و مسکن روستایی بتوان به اهداف مورد نظر دست پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سفر یک روزه وزیر راه و شهرسازی به استان اردبیل در حال انجام می‌شود که در این سفر قرار است، بذرپاش در جلسه کمیسیون مشترک ایران و آذربایجان حاضر شده و در پایانه مرزی آستارا نیز حضور پیدا کند.

در آستانه سفر وزیر راه و شهرسازی همچنین شبکه اطلاع‌رسانی «خدمت ماندگار» در راه و شهرسازی استان اردبیل راه‌اندازی می‌شود.

با راه‌اندازی این شبکه با عنوان «خدمت ماندگار» قرار است راه و شهرسازی استان جهاد تبیین را به عنوان اهداف خود مورد توجه قرار داده و با تاکید شورای اطلاع‌رسانی دولت به شکل هنرمندانه فعالیت، اقدامات، عملکرد نهادها و دستگاه‌های اجرایی را انجام داده و در بستر پیام‌رسان‌های داخلی ایتا، بله و روبیکا راه‌اندازی شود.

این شبکه جامع ارتباطات و اطلاع‌رسانی راه و شهرسازی استان اردبیل قادر است آخرین اطلاعات پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن، فعالیت مشاوران، پیمانکاران طرف قرارداد و اطلاع‌رسانی به متقاضیان را در دستور کار قرار داده و اقدامات مناسبی را در انعکاس اخبار و رویدادها انجام دهد.

منبع: مـهر