به گزارش زیرنویس به نقل از مهر، عباس عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: حادثه مسمومیت با گاز به علت اشکال در بخاری ساعت ۱۴ و ۵۰ دقیقه به مرکز فرماندهی عملیات اورژانس استان اصفهان گزارش شد. وی افزود: این حادثه در داران بلوار صیاد شیرازی گزارش و یک واحد امدادی اورژانس ۱۱۵ […]

به گزارش زیرنویس به نقل از مهر، عباس عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: حادثه مسمومیت با گاز به علت اشکال در بخاری ساعت ۱۴ و ۵۰ دقیقه به مرکز فرماندهی عملیات اورژانس استان اصفهان گزارش شد.

وی افزود: این حادثه در داران بلوار صیاد شیرازی گزارش و یک واحد امدادی اورژانس ۱۱۵ برای این حادثه اعزام شد.

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان با اشاره به مسمومیت سه نفر شامل یک مادر و دو کودک دختر در این حادثه گازگرفتگی گفت: مسموم شدگان به منتقل بیمارستان شهید رجایی داران منتقل شدند.

وی همچنین به حادثه انفجار در منزل به دلیل نشت گاز اشاره کرد و گفت: این حادثه ساعت ۱۸ و ۱۶ دقیقه در فولادشهر محله آ ۲ گزارش شده است.

عابدی تصریح کرد: برای این حادثه نیز یک واحد امدادی اورژانس ۱۱۵ اعزام و خانم ۷۰ ساله که دچار سوختگی اندام شده بود را به بیمارستان شهدا لنجان منتقل کرد.

وی همچنین به حادثه تصادف آزرا و پراید در جاده سمیرم-مالخلیفه دوراهی رودآباد اشاره کرد و گفت: برای این حادثه ۳ واحد امدادی اورژانس ۱۱۵ و یک کد هلال احمر اعزام شد.

سخنگوی مرکز اورژانس اصفهان تصریح کرد: ۵ نفر شامل ۳ مرد و ۲ خانم در این حادثه مصدوم و به بیمارستان سیدالشهدای سمیرم منتقل شدند.

وی گفت: متأسفانه مرد ۳۸ ساله نیز در این حادثه جان خود را از دست داد.