به گزارش زیرنویس ، هواپیمای حامل پیکر شهید مدافع حرم سردار شهید سید رضی موسوی مستشار ارشد نظامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی چهارشنبه شب در تهران به زمین نشست. پیکر سردار شهید رضی موسوی سپس به معراج ‎الشهدای تهران منتقل و بر روی دستان انبوه مردم شهیدپرور عزادار تشییع شد. پیکر سردار شهید سید رضی […]

به گزارش زیرنویس ، هواپیمای حامل پیکر شهید مدافع حرم سردار شهید سید رضی موسوی مستشار ارشد نظامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی چهارشنبه شب در تهران به زمین نشست.

پیکر سردار شهید رضی موسوی سپس به معراج ‎الشهدای تهران منتقل و بر روی دستان انبوه مردم شهیدپرور عزادار تشییع شد.

پیکر سردار شهید سید رضی موسوی روز چهارشنبه و پیش از انتقال به تهران با حضور هزاران شهروند عراقی و رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی در شهر نجف اشرف تشییع و در بارگاه ملکوتی حضرت علی (ع) طواف داده شد.

پیکر این شهید صبح پنجشنبه هفتم دی سال ۱۴۰۲ در میدان آیینی امام حسین(ع) تهران تشییع و در امامزاده صالح(ع) تجریش به خاک سپرده خواهد شد.

 سردار سیدرضی موسوی از مستشاران باسابقه سپاه روز دوشنبه در حمله رژیم صهیونیستی به منطقه زینبیه در حومه دمشق به شهادت رسید.

وی از مستشاران قدیمی نیروی قدس سپاه در سوریه و یار و همراه حاج قاسم سلیمانی بود که در حوزه پشتیبانی از محور مقاومت در سوریه فعالیت داشت.

منبع : ایرنا

منبع خبر: رکنـا