به گزارش زیرنویس به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد صهیونیست‌های اشغالگر که نتوانسته‌اند پیروزی و دستاوردی را در غزه کسب کرده و به جامعه اسراییل ارایه دهند، در جنایتی وحشیانه دست به اعدام میدانی بیش از ۱۳۷ غیرنظامی فلسطینی زدند که این اقدام، باردیگر […]

به گزارش زیرنویس به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد صهیونیست‌های اشغالگر که نتوانسته‌اند پیروزی و دستاوردی را در غزه کسب کرده و به جامعه اسراییل ارایه دهند، در جنایتی وحشیانه دست به اعدام میدانی بیش از ۱۳۷ غیرنظامی فلسطینی زدند که این اقدام، باردیگر وحشی‌گری این رژیم و عجز و ناتوانی آن در برابر پایداری مقاومت و جانفشانی‌های ملت مبارز فلسطین را نشان می‌دهد.

افرادی که از جنایات صهیونیست‌ها جان سالم به در بردند، می‌گویند اشغالگران بسیاری از عزیزانشان را جلوی چشمانشان به شهادت رساندند، با سگ به آن‌ها حمله‌ور شده و حتی زنان باردار را که پرچم سفید در دست داشتند، مورد هدف قرار دادند.

اشغالگران در بیمارستان کمال عدوان نیز دست به جنایاتی وحشیانه زدند و ده‌ها نفر از مجروحان را با بولدوزر زیر گرفته و زنده دفن کردند.

اشغالگران همچنین فلسطینیان را از خانه‌های خود بیرون رانده و مجبور به رفتن به اماکنی کردند که مدعی هستند امن است اما در این اماکن و مراکز اسکان آوارگان نیز آن‌ها را به طرزی وحشیانه بمباران کرده و به خاک و خون می‌کشند.

ساعاتی پیش از این نیز، شبکه الجزیره به نقل از یک منبع فرماندهی گردان‌های قسام اعلام کرد که مجاهدان قسام امشب در کمینی در شرق محله التفاح در نوار غزه یک نفربر ارتش صهیونیستی را منهدم کرده و ده نظامی صهیونیست را از فاصله صفر به هلاکت رساندند.

از سوی دیگر، رییس اسبق نیروهای ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی تاکید کرد که پس از حمله هفتم اکتبر، نیروهای ذخیره ارتش بدون اینکه ساماندهی شوند، برای جنگ فراخوانده شدند.

وی تاکید کرد که نگرانی زیادی نسبت به تضعیف قدرت نیروهای ذخیره برای ادامه جنگ در غزه وجود دارد.

این مقام سابق اسراییلی تصریح کرد که آنچه اکنون شاهد هستیم، موجب وارد آوردن فشاری سنگین و بی‌سابقه بر نیروهای ذخیره خواهد شد.

ظهر امروز نیز، منابع فلسطینی اعلام کردند که بر اثر حمله‌های رژیم صهیونیستی به منازل در اردوگاه النصیرات در مرکز غزه ۲۰ نفر شهید و دهها نفر دیگر مفقود شدند.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی خان یونس در جنوب غزه را نیز بمباران کردند.

اردوگاه البریج در مرکز غزه نیز به شدت بمباران شد. این در حالی است که درگیری شدیدی میان مبارزان مقاومت فلسطین و اشغالگران در این منطقه جریان دارد.

همزمان توپخانه رژیم صهیونیستی نیز اردوگاه البریج در مرکز غزه و نیز شرق و جنوب خانیونس در جنوب غزه را گلوله باران کرد.

خبرنگار المیادین در غزه نیز گزارش داد: بر اثر بمباران شدید مناطق المغازی و النصیرات در مرکز غزه ۳۰ نفر به شهادت رسیدند. صدای انفجار مهیبی مرکز غزه را لرزاند.

همچنین وزارت بهداشت غزه در آمار جدید خود از شهیدان و مجروحان حمله های رژیم صهیونیستی به غزه اعلام کرد: طی ساعت گذشته شماری دیگر به شهادت رسیده و برخی نیز زخمی شدند که با احتساب آن، آمار شهدا به ۲۱ هزار و ۵۰۷ نفر و زخمی شدگان به ۵۵ هزار و ۹۱۵ نفر از هفتم اکتبر تاکنون رسیده است.

همچنین وزارت بهداشت غزه بیان کرد: طی ساعات گذشته ۱۸۷ نفر دیگر در حمله های ددمنشانه اشغالگران به شهادت رسیدند.

طبق آمار وزارت بهداشت غزه طی ۲۴ ساعت گذشته همچنین ۳۱۲ نفر دیگر زخمی شده اند.

منبع: مـهر