پرسپولیس نباید در باد برد برابر نساجی بخوابد/ قضیه بازگشت لوکادیا را به فال نیک می گیرم
پرسپولیس نباید در باد برد برابر نساجی بخوابد/ قضیه بازگشت لوکادیا را به فال نیک می گیرم

محمد برزگر بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس درباره وضعیت سرخپوشان اظهار کرد: با توجه به اینکه تیم‌های بالای جدول نتیجه نگرفتند می‌توانیم امیدوار باشیم که پرسپولیس دوباره انسجام خود را حفظ کند و به بازی‌ها برگردد. به نظرم پرسپولیس فقط  نیاز به مسائل روحی و روانی و انگیزه دارد. او افزود: به هر حال سرخپوشان […]

- پرسپولیس نباید در باد برد برابر نساجی بخوابد/ قضیه بازگشت لوکادیا را به فال نیک می گیرم

محمد برزگر بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس درباره وضعیت سرخپوشان اظهار کرد: با توجه به اینکه تیم‌های بالای جدول نتیجه نگرفتند می‌توانیم امیدوار باشیم که پرسپولیس دوباره انسجام خود را حفظ کند و به بازی‌ها برگردد. به نظرم پرسپولیس فقط  نیاز به مسائل روحی و روانی و انگیزه دارد.

او افزود: به هر حال سرخپوشان از لیگ قهرمانان آسیا حذف شدند و حاشیه‌های زیادی به تیم بعد از بازی دربی وارد شد و آن‌ها نیاز به بازسازی داشتند که خدا را شکر در حضور هواداران پرشور بازی با نساجی را پیروز شدند و ۳ امتیاز خیلی می‌تواند در روند بازی بعدی تاثیرگذار باشد.

برزگر درباره بازی بعدی پرسپولیس برابر تیم مس رفسنجان گفت: مس رفسنجان تیم بحران زده‌ای است و این طور تیم‌ها می‌توانند خطرناک باشند به خاطر اینکه آن‌ها امتیازات زیادی از دست دادند و قعر جدول هستند و می‌خواهند از انتهای جدول رها شوند. البته بازی با پرسپولیس شرایط خاص خود را دارد و با توجه به اینکه این بازی پخش مستقیم دارد به خاطر همین بازیکنان مس می‌خواهند خودشان را نشان بدهند. به هر حال پرسپولیس نباید در باد برد برابر نساجی بخوابد. من همیشه گفتم پرسپولیس تیم قهرمان است و باید شخصیتش مثل یک قهرمان باشد که همین طور هم هست. همه هواداران و پیشکسوتان  باید از یحیی گل محمدی حمایت کنند تا تیم روند رو به رشد خود را حفظ کند.

بازیکن سابق پرسپولیس درباره اینکه صحبت‌هایی مبنی بر بازگشت لوکادیا شنیده می‌شود، گفت: من این قضیه را به فال نیک می‌گیرم و اگر لوکادیا به پرسپولیس برگردد، مشکلات خط حمله سرخپوشان خیلی مرتفع می‌شود و امیدوارم این اتفاق بیفتد، چون لوکادیا نشان داد که جزو مهاجمان بسیار خوب در تاریخ پرسپولیس است. اگر این بازیکن شرایط ایده آلی داشته باشد خیلی می‌تواند به پرسپولیس در لیگ کمک کند.

برزگر درباره اینکه تیم پرسپولیس می‌تواند قهرمان نیم فصل شود، گفت: خدا را شکر امتیازات با صدر جدول کم شده است و خیلی امیدوارم این اتفاق بیفتد. اگر تیم پرسپولیس بازی با مس رفسنجان را پیروز شود یک فرصت بازیابی برای تیم به وجود می‌آید و یکسری از بازیکنان به تیم ملی می‌روند تا بازی کنند و آن‌هایی که در پرسپولیس می‌مانند بحث نگهداری بدنهایشان، آماده سازی  و اینکه با برگزاری بازی‌های تدارکاتی  در شرایط مسابقه باشند مهم است. به طور حتم گل محمدی فکری خواهد کرد و ان شا الله همه این اتفاقات رخ بدهد و ما قهرمان نیم فصل شویم.

او درباره اینکه عملکرد احمدی را در بازی با نساجی چطور دیده است، گفت: قبلا احمدی که در تیم نفت مسجد سلیمان بود نشان داد که بازیکن باکیفیتی است. حالا که فرصت گیرش آمده است باید از این فرصت استفاده کند و گل محمدی هم باید بیشتر به این بازیکن چپ پا اعتماد کند. درست است احمدی بازیکن خوب و باکیفیتی هست و خودم یکی از طرفداران بازیش هستم، چون فوتبالیست رو به جلو رونده، باتکنیک و ریز نقشی است، اما نباید کاری کنند که این بازیکن جوان در باد آن بازی بخوابد و نتواند کارایی لازم را داشته باشد. بحث تشویقی و انگیزشی هم وجود دارد، اما احمدی هم باید حواسش باشد و بداند که اینجا پرسپولیس است و با یک بازی خوب طرفداران زیادی به سمتش هجوم می‌آورند و تحسینش می‌کنند و این تشویق‌ها را باید در جهت مثبت بینند و باید طوری برنامه ریزی کند که بتواند روز به روز به پرسپولیس و خودش کمک کند، چون بازیکن قابلی است.

باشگاه خبرنگاران