عصبانیت رئال از آرامش پاریس درباره امباپه
عصبانیت رئال از آرامش پاریس درباره امباپه

گروه ورزش فارس؛ «آرامش پاریس علیه رئال» این گزارش امروز (شنبه) نشریه اکیپ فرانسه از وضعیت مدیران باشگاه پاری سن ژرمن درباره آینده کیلیان امباپه است. امباپه با ارزش ۱۸۰ میلیون یورو گران ترین فوتبالیست دنیاست. ستاره تیم ملی فرانسه هر چند تمایل دارد پیراهن رئال را برتن کند ولی آرامش در فضای باشگاه فرانسوی […]

گروه ورزش فارس؛ «آرامش پاریس علیه رئال» این گزارش امروز (شنبه) نشریه اکیپ فرانسه از وضعیت مدیران باشگاه پاری سن ژرمن درباره آینده کیلیان امباپه است.

امباپه با ارزش ۱۸۰ میلیون یورو گران ترین فوتبالیست دنیاست. ستاره تیم ملی فرانسه هر چند تمایل دارد پیراهن رئال را برتن کند ولی آرامش در فضای باشگاه فرانسوی رئال را عصبانی کرده است.

بر اساس گزارش این نشریه معتبر فرانسوی، مدیران باشگاه پاریس در آرامش هستند چون درباره تصمیم کیلیان امباپه برای آینده اش اطمینان دارند.

گل های امباپه در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را تماشا کنید.

رئال مادرید از سال ۲۰۱۵ یعنی از زمان حضور امباپه در موناکو به دنبال شکار این ستاره فرانسوی است. اما در این مدت ۸ ساله امباپه ابتدا در سال ۲۰۱۸ راهی پاریس شد و بعد از آن هم در سال ۲۰۲۱ در یک قدمی امضای قرارداد با رئال بود ولی تصمیمش را در دقایق پایانی عوض کرد با شوک به رئالی ها قراردادش را تمدید کرد.

اکیپ می نویسد که رئال می خواهد در هفته آینده کار انتقال امباپه را تمام کند و نمی خواهد بار دیگر معطل تصمیمات امباپه شود و از سوی هواداران به خاطر ناکامی در جذب امباپه سرزنش شود.

پایان پیام/





منبع: فارس