رافائل سیلوا مدافع برزیلی تیم استقلال به تازگی به انتشار استوری در صفحه ی شخصی اش از بازگشت به استقلال خبر داده است. با بازگشت این بازیکن به ترکیب خط دفاعی استقلال و هم چنین رفع مصدومیت محمد حسین مرادمند و ایمن سلیمی، روزبه چشمی می‌تواند امیدوار باشد در دور برگشت بازی‌ها به پست اصلی […]

استقلال.کاپیتان استقلال - کاپیتان استقلال در نقل‌وانتقالات به خواسته‌اش می‌رسد

رافائل سیلوا مدافع برزیلی تیم استقلال به تازگی به انتشار استوری در صفحه ی شخصی اش از بازگشت به استقلال خبر داده است. با بازگشت این بازیکن به ترکیب خط دفاعی استقلال و هم چنین رفع مصدومیت محمد حسین مرادمند و ایمن سلیمی، روزبه چشمی می‌تواند امیدوار باشد در دور برگشت بازی‌ها به پست اصلی اش یعنی هافبک دفاعی برگردد.

روزبه چشمی در بازی‌های اخیر استقلال با توجه به مصدومیت ایمان سلیمی و محمدحسین مرادمند در پست دفاع میانی برای استقلال بازی کرده است و کمبود مهره در خط دفاعی استقلال حتی جواد نکونام را مجبور کرد از صالح حردانی در پست دفاع میانی استفاده کند.

روزبه چشمی پست اصلی‌اش هافبک دفاعی است اما در سال‌های اخیر و در بازی‌های متعددی به دلیل مصدومیت مدافعان میانی مجبور شده در این پست برای استقلال بازی کند. روزبه چشمی در تیم ملی هم در پست هافبک دفاعی بازی می‌کند.

به هر صورت بازگشت سیلوا به اردوی تیم آبی و خرید احتمالی عارف غلامی می‌تواند خبر خوشی برای کاپیتان دوم استقلال باشد چون او بر این باور است در پست اصلی‌اش می تواند ارائه‌گر بازی‌های بهتری برای استقلال باشد.

منبع: خبـر ورزشی