تیم استقلال در آستانه بازی با پیکان با یک خبر تلخ مواجه شد و این خبر برای قرمز ها هم تلخ بود. سرخپوشان در روزهای آتی برگزار کننده دیدار پایانی خود در برابر مس رفسنجان خواهند بود. خبر تلخ این بود که سهام دو باشگاه به دلیل نبود مشتری در فرابورس عرضه نشد. دو قطب […]

استقلال .پرسپولیس.فوتبال - خبر تلخ برای استقلالی‌ها و پرسپولیسی‌ها در آستانه پایان نیم‌فصل

تیم استقلال در آستانه بازی با پیکان با یک خبر تلخ مواجه شد و این خبر برای قرمز ها هم تلخ بود. سرخپوشان در روزهای آتی برگزار کننده دیدار پایانی خود در برابر مس رفسنجان خواهند بود. خبر تلخ این بود که سهام دو باشگاه به دلیل نبود مشتری در فرابورس عرضه نشد.

دو قطب اصلی فوتبال ایران در حالی برای قهرمانی در لیگ برتر می‌جنگند که همواره با مشکلات مالی همراه بوده‌اند و همواره موجب گلایه های کادر فنی و بازیکنان دو تیم شده است. واگذاری دو باشگاه به بخش خصوصی می‌توانست خبر امیدوار کننده‌ای برای تیم‌های استقلال و پرسپولیس باشد اما امروز فرابورس اعلام کرد سهام دو باشگاه به دلیل نبود مشتری ارائه نمی‌شود!

به نظر می رسد تنها راه چاره نجات مالی این دو تیم واگذاری امتیازها به بخش خصوصی است. این کار دیر یا زود باید صورت گیرد به این خاطر که کنفدراسیون فوتبال آسیا مانع از حضور این دو تیم در لیگ قهرمانان آسیا خواهد شد.

صحبت از واگذاری استقلال به هلدینگ خلیج فارس است و قرار است پرسپولیس هم به شستا واگذار شود. در این صورت تیم های استقلال و پرسپولیس همانند ساید مدعیان قهرمانی بعد از سال ها شرایط مالی خوبی پیدا خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: باشگاه‌ استقلال و پرسپولیس بدون خواستگار ماندند!

منبع: خبـر ورزشی