به گزارش زیرنویس، برند چینی Rogbid از جدیدترین ساعت هوشمند خود به نام Rogbid Tank M3 رونمایی کرد. این محصول از نمایشگر تمام‌صفحه و باتری غول‌پیکر ۷۱۰ میلی‌آمپرساعتی استفاده می‌کند، طراحی ویژه‌ای دارد و ویژگی‌های سلامت جذابی ارائه می‌دهد. درواقع Tank M3 زیبایی‌شناسی را با عملکردهای سلامتی پیشرفته ترکیب کرده است. Rogbid Tank M3 به […]

به گزارش زیرنویس، برند چینی Rogbid از جدیدترین ساعت هوشمند خود به نام Rogbid Tank M3 رونمایی کرد. این محصول از نمایشگر تمام‌صفحه و باتری غول‌پیکر ۷۱۰ میلی‌آمپرساعتی استفاده می‌کند، طراحی ویژه‌ای دارد و ویژگی‌های سلامت جذابی ارائه می‌دهد. درواقع Tank M3 زیبایی‌شناسی را با عملکردهای سلامتی پیشرفته ترکیب کرده است.

Rogbid Tank M3 به نمایشگر کاملاً بدون‌حاشیه ۱٫۸۵ اینچی مجهز شده است که وجه تمایز آن نسبت‌به سایر ساعت‌های هوشمند است. ویژگی‌های این محصول، استاندارد جدیدی برای ساعت‌های سری Rogbid Tank تعیین می‌کند.

ساعت هوشمند Tank M3 بدنه‌ای آلومینیومی دارد و از نمایشگر دایره‌ای، تاج چرخان و دو دکمه‌ی اضافه برای ناوبری استفاده می‌کند. صفحه‌نمایش این دستگاه وضوح ۳۶۰ در ۳۶۰ پیکسل را ارائه می‌دهد و به‌دلیل بهره‌گرفتن از میکروفون و اسپیکر داخلی از تماس بلوتوثی پشتیبانی می‌کند.

Rogbid Tank M3 با دستیارهای صوتی نیز سازگاری دارد. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به سنجش ضربان قلب، اکسیژن خون و ردیابی الگوهای خواب اشاره کرد. ویژگی‌های سلامتی این ساعت به کاربر اجازه می‌دهد وضعیت سلامت بدن خود را دائماً تحت‌نظر داشته باشد.

ساعت هوشمند Tank M3، دوام بسیار بالایی دارد و از استاندارد IP68 بهره می‌برد و دربرابر نفوذ آب و گردوغبار مقاوم است. Rogbid ادعا می‌کند باتری این ساعت با هربار شارژ تا ۱۰۰ روز در حالت آماده‌به‌کار و ۲۰ روز استفاده‌ی معمولی دوام می‌آورد.

قیمت ساعت هوشمند Tank M3 درحال حاضر ۴۵ دلار تعیین شده و در دو رنگ نقره‌ای و مشکی به‌فروش می‌رسد.

منبع: زومیت

منبع خبر: رکنـا