به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس؛ سرهنگ محمد محمدی نسب روز شنبه اظهار داشت: در پی وقوع سرقت مسلحانه در شهرستان شوش، بلافاصله موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت. وی افزود: ماموران انتظامی با کار تخصصی و اقدامات پلیسی یک سارق تحت تعقیب به هویت معلوم را در این […]

- فرمانده نیروی انتظامی از دستگیری سارق مسلح احشام و معابر در شوش  خبرداد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس؛ سرهنگ محمد محمدی نسب روز شنبه اظهار داشت: در پی وقوع سرقت مسلحانه در شهرستان شوش، بلافاصله موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی با کار تخصصی و اقدامات پلیسی یک سارق تحت تعقیب به هویت معلوم را در این رابطه شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه آن را دستگیر کردند.

سرهنگ محمدی نسب با بیان اینکه متهم در تحقیقات پلیس تاکنون به یک فقره سرقت مسلحانه، دو فقره سرقت احشام و یک فقره تیراندازی اعتراف کرد، گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهم یک قبضه کلاشینکف و مهمات مربوطه کشف شد.

وی ادامه داد: ماموران با کار تخصصی و اقدامات پلیسی یک سارق معابر به هویت معلوم در این رابطه شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شوش اضافه کرد: متهم در تحقیقات تاکنون به پنج فقره سرقت معابر در سطح شهرستان شوش اعتراف کرد.

سرهنگ محمدی نسب با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضائی شدند، تاکید کرد: پلیس با تمام توان خود اجازه نخواهند داد مجرمان با ارتکاب جرم، آرامش و آسایش مردم را مختل کنند.

۴۶

منبع: خبـرآنلاین