توقف یک نیمه‌ای استقلال مقابل پیکان با یک گل آفساید
توقف یک نیمه‌ای استقلال مقابل پیکان با یک گل آفساید

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، تیم فوتبال استقلال از ساعت ۱۶:۳۰ امروز در دومین بازی هفته پانزدهم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف پیکان رفت که این بازی در نیمه اول با تساوی بدون گل تمام شد. داور: امیرسامان سلطانی کمک‌ها: یعقوب حجتی و محسن سلطانی کارت زرد: – کارت قرمز: – گل: – […]

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، تیم فوتبال استقلال از ساعت ۱۶:۳۰ امروز در دومین بازی هفته پانزدهم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف پیکان رفت که این بازی در نیمه اول با تساوی بدون گل تمام شد.

داور: امیرسامان سلطانی

کمک‌ها: یعقوب حجتی و محسن سلطانی

کارت زرد: –

کارت قرمز: –

گل: –

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، صالح حردانی، روزبه چشمی، آرمین سهرابیان، مهرداد محمدی، مهدی مهدی پور، کوین یامگا، زبیر نیک نفس، جعفر سلمانی، آرمان رمضانی و آرش رضاوند

سرمربی: جواد نکونام

ترکیب پیکان: محمد ناصری، ساامان نریمان جهان، غلامرضا ثابت ایمانی، منصور باقری، حامد پاکدل، امیرحسین صدقی، علی اکبر رنجبر، امیر طاهر(۴۲- ایمان اکبری)، محمدجواد آزاده، مجتبی حق دوست و محمدحسین فلاح 

سرمربی: رضا عنایتی

دقایق حساس

دقیقه ۹ 

ارسال محمدجواد آزاده از سمت راست به روی دروازه با دفع ناقص صالح حردانی و تعلل کوین یامگا سبب خلق یک موقعیت جدی برای پیکان شد اما ضربه سر حامد پاکدل با واکنش تماشایی سید حسین حسینی دور شد.


دقیقه ۲۰

توپ با ارسال مهدی مهدی‌پور و تکل آرمین سهرابیان پس از برخورد به تیر سمت راست دروازه پیکان از خط گذشت اما کمک داور دوم، آفساید مدافع آبی‌ها را اعلام کرد.


دقیقه ۲۱

ارسال کوین یامگا از سمت راست با ضربه سر آرمان رمضانی همراه شد که این توپ هم با اختلاف زیاد از بالای دروازه گذشت.


دقیقه ۲۳

رمضانی این بار با سر توپ را به سهرابیان رساند اما تعلل این بازیکن در یک فرصت عالی سبب شد توپ در اختیار محمد ناصری آرام بگیرد. 


دقیقه ۲۴

دفع ناقص سهرابیان سبب شد سامان نریمان جهان در موقعیت شوتزنی قرار بگیرد اما آرش رضاوند در آستانه ورود توپ به دروازه با ضربه سر، شوت مهاجم پیکان را به کرنر فرستاد.

پایان پیام/





منبع: فارس