ابراهیم صالحی که حضور تعویضی در جریان شکست دو بر یک پیکان مقابل استقلال در دیدار پایانی دور رفت لیگ برتر داشت، پس از این مسابقه عنوان کرد: بازی خوبی بود ولی خدا را شکر پس از سه سال به استقلال گل زدیم. تیم ما خیلی خوب بازی کرد و مالکیت بیشتر در دست ما […]

استقلال - ادعای کاپیتان پیکان در خصوص یک بازیکن استقلال؛ قراردادش ۶۰-۷۰ میلیارد است!

 ابراهیم صالحی که حضور تعویضی در جریان شکست دو بر یک پیکان مقابل استقلال در دیدار پایانی دور رفت لیگ برتر داشت، پس از این مسابقه عنوان کرد: بازی خوبی بود ولی خدا را شکر پس از سه سال به استقلال گل زدیم. تیم ما خیلی خوب بازی کرد و مالکیت بیشتر در دست ما قرار داشت، اما آنها سه امتیاز را گرفتند.

او ادامه داد: اینکه مالکیت توپ را در ورزشگاه آزادی داشتیم، اتفاق خوبی است ولی اتفاق بد هم اینجاست که نتیجه را واگذار کردیم و شکست خوردیم. هیچکس مالکیت و بازی خوب را نگاه نمی کند و همه درباره نتیجه حرف می‌زنند.

مهاجم پیکان در واکنش به اینکه آیا هزینه کم این باشگاه آیا منجر به سقوط خودروسازان خواهد شد یا خیر، ابراز کرد: نه، سقوط که نمی‌کنیم. تیم ما که خیلی خوب است و در دور برگشت جبران خواهیم کرد. تیم ما در حد سقوط نیست. ۷۰-۶۰ میلیارد هزینه شده و نسبت به دیگر تیم‌ها خیلی کم است و به اندازه کل قرارداد یک بازیکن تیم حریف بود.

صالحی یادآور شد: ان‌شاالله در دور برگشت شرایط بهتر خواهد شد. آقا رضا زمان می خواهد و تیم ما در چند مسابقه پیاپی شرایط بهتری پیدا کرده و به دنبال موفقیت در دور برگشت هستیم.

منبع: خبـر ورزشی