رضا میرزایی بعد از پیروزی ۲ بر یک استقلال مقابل پیکان در هفته پانزدهم لیگ برتر، گفت: خدارا شکر بازی خیلی خوب و منطقی انجام دادیم. نیمه دوم آقا جواد با بچه‌ها صحبت کرد و توانستیم دو گل بزنیم و بازی را بردیم. به نیم فصل دوم امیدوار شدیم. نیم فصل اول یکسری سختی‌هایی بود. […]

- واکنش جالب بازیکن استقلال بازگشت امتیاز تیم‌های پرسپولیس و سپاهان

رضا میرزایی بعد از پیروزی ۲ بر یک استقلال مقابل پیکان در هفته پانزدهم لیگ برتر، گفت: خدارا شکر بازی خیلی خوب و منطقی انجام دادیم. نیمه دوم آقا جواد با بچه‌ها صحبت کرد و توانستیم دو گل بزنیم و بازی را بردیم. به نیم فصل دوم امیدوار شدیم. نیم فصل اول یکسری سختی‌هایی بود. بچه‌ها و تیم همه پشت سر هم بودند و از سختی‌ها عبور کردیم. ان‌شاءالله این بردها ادامه‌دار باشد و نیم فصل دوم بتوانیم یک نیم فصل قوی و مقتدر در لیگ داشته باشیم.

وی درباره زمان بازگشتش به میادین عنوان کرد: فکر می‌کنم بعد از پایان نیم فصل دو هفته تعطیل است. بعد از دو هفته که تمرینات دوباره شروع شود، امیدوارم بتوانم در تمرینات گروهی شرکت کنم و ان‌شاءالله به تیم کمک کنم. دیگر به نظر آقا جواد بستگی دارد. ان‌شاءالله بتوانم برای استقلال مثمر ثمر باشم.

بازیکن مصدوم استقلال در مورد قانون سقف قرارداد و بازگشت امتیاز تیم‌های پرسپولیس و سپاهان، گفت:  در مورد سقف قرارداد سایر بچه‌ها و بزرگترها هستند، آنها بهتر می‌توانند در این مورد صحبت کنند.

بیشتر بخوانید: واکنش مدیرعامل استقلال به لیست خرید جواد نکونام

منبع: خبـر ورزشی