به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، جواد نکونام پس از پیروزی دو بر یک استقلال مقابل پیکان اظهار داشت: در ابتدا این برد را به هواداران و تیم تبریک می‌گویم. قبل از صحبت‌هایم از هواداران تشکر می‌کنم که از روز اول من و تیم را با حضور و حمایت‌شان شرمنده کردند. کلی از […]

- در مقدماتی المپیک با تیم به این خوبی به هنگ‌کنگ باختیم پس مهره همه چیز نیست

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، جواد نکونام پس از پیروزی دو بر یک استقلال مقابل پیکان اظهار داشت: در ابتدا این برد را به هواداران و تیم تبریک می‌گویم. قبل از صحبت‌هایم از هواداران تشکر می‌کنم که از روز اول من و تیم را با حضور و حمایت‌شان شرمنده کردند. کلی از باشگاه خواستم بازی را جمعه برگزار کنند تا هواداران بتوانند با حضور در ورزشگاه از بازی لذت ببرند اما این کار انجام نشد. از آنها هم تشکر می‌‌کنم که در این سرما تیم را حمایت کردند. خدا را شکر شرمنده نشدیم و توانستیم تا جایی که می‌توانیم برای هواداران بازی کرده و امتیاز جمع کنیم.  

وی افزود: هواداران را خوشحال به خانه فرستادیم. از تماشاگران و بانوان که با این شرایط سخت، با حضور در طبقه دوم ورزشگاه، تیم استقلال را تشویق می‌کنند، تشکر ویژه دارم. در این ۱۵ هفته کنار ما بودند و از استقلال حمایت کردند تا در هر بازی بیشترین تلاش را انجام بدهیم. از بازیکنان هم تشکر می‌کنم که با وجود یک پیش فصل عذاب آور، شرایط سختی که استقلال امسال داشت را درک کردند. با تمام وجودشان برای موفقیت تیم جنگیدند تا بهترین عملکرد را داشته باشیم. تمام این موفقیت‌ها و نتایج حاصل زحمت بازیکنان است و من کوچک‌ترین نقشی نداشتم.

سرمربی استقلال تاکید کرد: بازی با پیکان در نیمه اول آنگونه که ما دوست داشتیم پیش نرفت. حریف تمام بازیکنان خود را به خط هافبک آورده بود و حفظ توپ می‌کردند. با توجه به تعداد نفراتی که در این خط داشتند، مقداری سخت بود که بتوانیم توپ‌گیری کرده و به موقعیت برسیم.

نکونام در واکنش به ادعای باشگاه پیکان مبنی براینکه زبیر نیک‌نفس باید در دقیقه ۱۹ اخراج می‌شد در شرایطی که خود عنایتی پس از دریافت کارت قرمز به بازی برگشت، عنوان کرد: هنوز صحنه اخراج عنایتی را ندیدم. در رختکن جلسه‌ای داشتیم با توجه به تعطیلات تیم و برخی صحبت‌ها، اتفاقات و مشکلاتی که شب گذشته پیش آمد در رختکن با بازیکنان صحبت می‌کردم. در مورد آن صحنه از کسی سؤال نکردم اگر اتفاقی هم افتاده یا داور اشتباه کرده باشد باید بگویم در بازی ما با مس رفسنجان هم باید تیم حرف در دقیقه ۱۵، ۱۰ نفره می‌شد. اینکه چه بوده یا نبوده را به کارشناسان می‌سپاریم. وقتی اتفاق افتاده تمام شده بیشترین ضرر را در بحث داوری استقلال داشته است. 

وی تصریح کرد: پس از بازی اعتراض‌هایی می‌شود اما تمام خواهد شد من کاملاً به این موضوع احترام می‌گذارم هرکسی می‌تواند اعتراض کرده و از تیمش دفاع کند.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا