به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال استقلال تهران و پیکان در هفته پانزدهم لیگ برتر بیست‌وسوم امروز شنبه ۹ دی ماه از ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه آزادی برگزار شد که این دیدار با نتیجه ۲ بر یک به سود شاگردان نکونام به پایان رسید. پس از این دیدار بازیکنان استقلال در جمع خبرنگاران صحبت‌هایی […]

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال استقلال تهران و پیکان در هفته پانزدهم لیگ برتر بیست‌وسوم امروز شنبه ۹ دی ماه از ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه آزادی برگزار شد که این دیدار با نتیجه ۲ بر یک به سود شاگردان نکونام به پایان رسید.

پس از این دیدار بازیکنان استقلال در جمع خبرنگاران صحبت‌هایی را بیان کردند که در ادامه می‌خوانید:

مرادمند: ما هستیم و هواداران استقلال!

محمد حسین مرادمند پس از بازی استقلال و پیکان گفت: بازی خوب و تماشاگر پسندی را ارائه دادیم و توانستیم آخرین بازی نیم فصل را با برد پشت سر بگذاریم و خداراشکر که هوادار با خوشحالی از ورزشگاه را ترک کردند، ما هم به این دلیل خوشحالیم.

وی در خصوص اینکه کمتر کسی فکر نمی‌کرد که استقلال آنقدر خوب نتیجه بگیرد، اظهار داشت: ما یک تیم هستیم با این هوادار و بی‌کس! فقط خودمانیم ولی هم‌دل و پشت هم هستیم. خدا ما را دید و نتایجش را در زمین به ما داد چون داشتیم تلاش می‌کردیم. می‌کنم که این نتایج رقم خورده است.

بابایی: گلی که زدم حاصل تلاش همه بازیکنان بود

پیمان بابایی پس از پیروزی تیمش مقابل پیکان گفت: خوشحال هستم که یک بازی بسیار خوبی را ارائه دادیم و در این بازی پیروز شدیم. می‌دانستیم بازی سختی را مقابل پیکان خواهیم داشت. پیکان تیم جوان و پرتلاشی است که به آنها بابت این بازی خوبشان تبریک می‌گویم. ما به ۳ امتیاز این دیدار نیاز داشتیم و با یک بازی خوب توانستیم آن را به دست آوریم.

وی ادامه داد: گل من تلاش همه بازیکنان بود و خیلی خوشحالم که توانستم مؤثر باشم. ان‌شاءالله بتوانم این روند را در نیم فصل دوم هم ادامه دهم و موفق باشم.

بابایی گفت: هواداران همیشه حامی ما هستند، آنها در روزهای سخت ما را حمایت کردند و وظیفه ماست که جانمان را هم بدهیم.

رضاوند: اگر قرار بود استقلال فقط جریمه مالی شود هیچ گاه قراردادها را کم نمی‌کردیم

آرش رضاوند در واکنش به این موضوع که بازیکنان استقلال قراردادشان را کم کردند اما گفته می‌شود یک بازیکن سپاهان (پیام نیازمند) قرارداد ۱۵۰ میلیاردی بسته است، گفت: تمام این کارها را کردیم که از تیم ما امتیاز کم نشود. اگر قرار بود تیم فقط جریمه مالی شود هیچ گاه قراردادهای خود را کم نمی‌کردیم. تمام این کارها را کردیم که تیم آسیب نبیند. ۵۰ درصد از سال گذشته طلب داشتیم ولی حرف نزدیم.

به نظر من در خصوص تیم استقلال تهران اجحاف شد و سرمان به راحتی کلاه رفت. شما لیست استقلال را ببینید و لیست تیم استقلال را هم ببینید. کدام تیم بیشتر از همه ملی پوش دارند؟ همه چیز مشخص است.

وی در واکنش به این موضوع که برخی تیم‌ها نیز مدعی هستند کلاه گشادی بر سرشان رفته است، گفت: همه می‌دانند اینها فرار رو به جلو است. از صبح که بیدار می‌شوند در مورد استقلال حرف می‌زنند تا شب. اول می‌گفتند ما کاری نداریم چون استقلال بازیکنانش را از دست داده بود، الان که دیدند نتیجه گرفتیم شروع کردند تا تیم ما را وارد حاشیه کنند اما بدانند با قدرت به کارمان ادامه می‌دهیم و امیدواریم مشکلات حل شود.

هافبک استقلال درباره وضعیت مالی این تیم گفت: ۴۵ درصد از سال قبل طلب دارم. امسال هم ۲۰ درصد گرفتم و قراردادم را هم کم کردم. توقع داریم باشگاه هم کمک کند. این‌طور که پیش می‌رود با پول سال قبل و امسال به نظرم صددرصد طلب‌مان می‌ماند.

میرزایی: حضورم در استقلال به تصمیمی نکونام است

رضا میرزایی بازیکن تیم استقلال پس از پیروزی ۲ بر یک آبی‌ها مقابل پیکان، توضیح داد: بازی خیلی خوب و منطقی‌ای انجام دادیم و پس از صحبت‌های کادر فنی بین دو نیمه، توانستیم در نیمه دوم ۲ گل بزنیم و با پیروزی نیم فصل را به پایان برسانیم که برای شروع نیم فصل دوم هم خوب است.

وی با اشاره به مشکلات استقلال در نیم فصل اول تصریح کرد: در نیم فصل اول برای تیم ما مشکلاتی وجود داشت که خوشبختانه بازیکنان پشت هم بودند و کنار یکدیگر از این مشکلات عبور کردیم. امیدوارم در نیم فصل دوم شرایط بهتر شود تا با عملکرد خوب و مقتدرانه در نیم فصل دوم، به قهرمانی برسیم.

بازیکن استقلال درباره زمان بازگشت خود به تمرینات گروهی این تیم نیز گفت: از الان تا دو هفته دیگر تیم تعطیل است اما با شروع تمرینات به تیم اضافه می‌شوم تا اگر خدا خواست به تیم کمک کنم.

میرزایی در پاسخ به این سوال که آیا نام او برای نیم فصل دوم در ترکیب استقلال خواهد بود یا خیر؟ تصریح کرد: اینکه اسم من در تیم باشد یا نه بستگی به نظر آقا جواد (نکونام) دارد و امیدوارم بتوانم به میادین بازگردم و برای استقلال بازی کنم.

منبع: مـهر