استقلال رکورددار پیروزی ۱۰۰ درصدی در بازی های خانگی
استقلال رکورددار پیروزی ۱۰۰ درصدی در بازی های خانگی

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس،استقلال پیکان را هم در ورزشگاه آزادی شکست داد تا صاحب ۷ پیروزی در ۷ بازی خانگی شود و از این حیث یک رکورد بی‌نظیر را از خود به یادگار بگذارد. البته همان‌طور که می‌دانید بازی تیم‌های پرسپولیس و استقلال در ورزشگاه آزادی و به میزبانی پرسپولیسی‌ها انجام شد و جزو […]

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس،استقلال پیکان را هم در ورزشگاه آزادی شکست داد تا صاحب ۷ پیروزی در ۷ بازی خانگی شود و از این حیث یک رکورد بی‌نظیر را از خود به یادگار بگذارد. البته همان‌طور که می‌دانید بازی تیم‌های پرسپولیس و استقلال در ورزشگاه آزادی و به میزبانی پرسپولیسی‌ها انجام شد و جزو بازی‌های خانگی استقلال محسوب نمی‌شود اما شاگردان جواد نکونام در بقیه مسابقاتی که حکم میزبان را داشتند برنده شدند و حتی یک مساوی خانگی در بازی‌های این تیم دیده نمی‌شود.

به طور حتم استقلال در صورت ادامه این روند در نیم فصل دوم شانس خوبی برای کسب عنوان قهرمانی خواهد داشت چرا که نتایج این تیم در بازی‌های خارج از خانه هم چندان بد نیست. آبی پوشان فقط در اصفهان به سپاهان باختند و البته چند دیدار خود را هم مساوی کردند اما در تهران نتایج بسیار خوبی گرفته و در پایان نیم فصل توانستند رکورد صددرصد پیروزی در خانه را حفظ کنند.

گفتنی است استقلال با ۳۲ امتیاز موقتاً به صدر جدول رفته و اگر سپاهان به شمس آذر قزوین ببازد شاگردان جواد نکونام قهرمان نیم فصل می‌شوند اما در غیر این صورت و حتی در صورت تساوی سپاهان،این تیم اصفهانی قهرمان خواهد شد.

پایان پیام/





منبع: فارس