به گزارش زیرنویس، ارتش رژیم صهیونیستی با ادامه جنگ در نوار غزه که وارد سومین ماه خود شده است، به حمله‌های روزانه خود در کرانه باختری و بازداشت‌های گسترده فلسطینی‌ها ادامه می‌دهد. رسانه‌های فلسطینی بامداد یکشنبه از یورش نظامیان صهیونیست به شهر «طولکرم» واقع در کرانه باختری و فعال‌شدن صدای آژیر خطر در اردوگاه «نور […]

به گزارش زیرنویس، ارتش رژیم صهیونیستی با ادامه جنگ در نوار غزه که وارد سومین ماه خود شده است، به حمله‌های روزانه خود در کرانه باختری و بازداشت‌های گسترده فلسطینی‌ها ادامه می‌دهد.

رسانه‌های فلسطینی بامداد یکشنبه از یورش نظامیان صهیونیست به شهر «طولکرم» واقع در کرانه باختری و فعال‌شدن صدای آژیر خطر در اردوگاه «نور شمس» خبر دادند.

گردان طولکرم وابسته به سرایاالقدس (گردان‌های القدس) شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی در کرانه باختری اعلام کردند که رزمندگان مقاومت با یک بسته انفجاری یک خودرو زرهی دشمن که درصدد ورود به اردوگاه نور شمس بود، منفجر کرده که منجر به از کار افتادن آن شد.

نیروهای رژیم صهیونیستی با تعداد زیادی خودروی زرهی و چند بولدوزر وارد شهر طولکرم و اردوگاه نور شمس شده و قصد تخریب منازل فلسطینیان دارند.

تیپ «شهدای الاقصی» نیز گفت که رزمندگان فلسطینی با شجاعت در حال مقابله با یورش صهیونیست‌ها بوده و آنها را در اردوگاه نور شمس به رگبار گلوله بستند.

پیش از این نیز نظامیان صهیونیست با خودروهای زرهی و پهپاد روز جمعه وارد اردوگاه الفارعه در کرانه باختری شدند و جوانان اردوگاه نیز با سلاح گرم به مقابله برخاستند.

شهرها و روستاها و اردوگاه‌های کرانه باختری به خصوص در بخش شمالی از ابتدای آغاز عملیات طوفان الاقصی، صحنه مبارزات جوانان فلسطینی است؛ به طوری که طی ۸۴ روز گذشته ۳۱۵ نفر به شهادت رسیده‌اند و ۴۸۲۰ نفر نیز به اسارت اشغالگران در آمده‌اند.

منبع: مـهر