رنگرز: برخی فکر می‌کنند می‌توان با رابطه‌بازی کشتی‌گیر را وارد اردو کرد
رنگرز: برخی فکر می‌کنند می‌توان با رابطه‌بازی کشتی‌گیر را وارد اردو کرد

به گزارش زیرنویس، حسن رنگرز درباره مسابقات قهرمانی کشور کشتی فرنگی که در قم برگزار شد، عنوان کرد: سال گذشته مسابقات قهرمانی کشور برگزار شد و ایراداتی به آن وارد بود و خیلی هم جدی گرفته نشد. جامعه کشتی تعهد فدراسیون و کادر فنی را برای برگزاری قهرمانی کشور دید. امسال غیر از ۶ کشتی‌گیری […]

به گزارش زیرنویس، حسن رنگرز درباره مسابقات قهرمانی کشور کشتی فرنگی که در قم برگزار شد، عنوان کرد: سال گذشته مسابقات قهرمانی کشور برگزار شد و ایراداتی به آن وارد بود و خیلی هم جدی گرفته نشد. جامعه کشتی تعهد فدراسیون و کادر فنی را برای برگزاری قهرمانی کشور دید. امسال غیر از ۶ کشتی‌گیری که به خاطر عملکرد فنی از این مسابقات معاف بودند و ایمان محمدی که به دلیل آسیب دیدگی غایب بود همه سرمایه‌های ما در این رقابت حضور داشتند.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان ادامه داد: به نظرم یکی از بهترین رقابت‌های کشور را در چهار دهه اخیر شاهد بودیم. مطمئن هستم پس از المپیک به مراتب بهتر خواهد شد. شفافیت و عدالت در قهرمانی کشور نهادینه شده است. قهرمانی کشور که دغدغه شما عزیزان بود الان احیا شده و به بهترین سطح خود برمی‌گردد.

رنگرز در ادامه صحبت‌های خود با بیان اینکه متاسفانه در شرایط جوی کار فنی می‌کنیم که نتیجه‌گیری رفتار غالب بر فضای فکری ماست، تصریح کرد: البته برای تغییرات باید هزینه داد اما تغییرات هم باید با شیب ملایم ایجاد شود تا بتواند به اتفاق مبارک خودش برسد. قطعا شما وقتی پای یک قانون می‌مانید باید هزینه‌اش را از شهرستان، استان تا سطوح ملی پرداخت کنید. قطعاً مجبور می‌شوید از فضای گلخانه‌ای خارج شوید، حاشیه امنی را که برای کشتی‌گیر ایجاد شده بشکنید و برای کشتی‌گیر رقیب ایجاد کنید. بنابراین قطعاً برای شما مجموعه اتفاقات ایجاد خواهد شد. به نظرم در کوتاه مدت هم نتایج ما را دستخوش تغییر کند اما در درازمدت فواید آن به نفع کشتی خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: الان هم با همین چرخه انتخابی شاید آنچه که صد در صد مطلوب من است به خاطر کسب نتیجه در المپیک انجام نشود اما قول می‌دهم اگر عمری باقی ماند و این افتخار را داشتم مستمر کار کنم. این قول را می‌دهم چرخه‌ای متفاوت با شفافیت و عدالت اجرا شود. 

سرمربی تیم ملی کشورمان در ادامه صحبت‌هایش با بیان اینکه یکی از مواردی که در قهرمانی کشور هم به آن برخورد کردیم توصیه‌های بی منطقی بود، یادآور شد: همان که تفکری که از قدیم بود اینکه می‌شود آسانسوری و با رابطه‌بازی کشتی‌گیر را وارد اردو و قهرمانی کشور کرد. همان طور که گفتم هزینه‌بر است اما باید برآن عهدی که بستیم بمانیم تا کشتی به منافع خود برسد. در بلندمدت همه با این غالب فکری همراهی خواهند کرد. 

رنگرز افزود: خوشحالم این رقابت‌ها محملی شد تا جوانان با انگیزه کشتی بگیرند. مثلا می‌توان به سنگین‌وزن اشاره کرد که کشتی‌گیر برنده می‌داند اگر بتواند در کرواسی مدال بگیرد می‌تواند با قهرمان جهان مبارزه کند. مهدی بالی سال قبل در چرخه قهرمان شد، در آسیا اول شد توانست با هادی ساروی رقابت رو در رو داشته باشد. وقتی قهرمانی کشور خروجی داشته باشد و تشریفاتی نباشد حتما برای جوانان اتفاقات خوبی خواهد افتاد.

پایان پیام/





منبع: فارس