لیست ۲۷ نفره تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ در حالی اعلام شد که امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی، دست به تغییر در نفرات همیشگی خود نزد و بازیکنان همیشگی را به اردوی تیم ملی فر خواند. قلعه نویی از علیرضا بیرانوند، سیدحسین حسینی و پیام نیازمند به عنوان ۳ […]

امیر قلعه نوعی, بهترین دروازه‌بان لیگ برتر, جام ملت آسیا - قلم قرمز قلعه‌نویی روی اسم بهترین دروازه‌بان لیگ برتر

لیست ۲۷ نفره تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ در حالی اعلام شد که امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی، دست به تغییر در نفرات همیشگی خود نزد و بازیکنان همیشگی را به اردوی تیم ملی فر خواند.

قلعه نویی از علیرضا بیرانوند، سیدحسین حسینی و پیام نیازمند به عنوان ۳ دروازه‌بان نهایی خود برای حضور در جام ملت‌های آسیا دعوت به عمل آورد. قلعه نویی در شرایطی این ۳ دروازه‌بان را به اردوی تیم ملی دعوت کرده که هیچکدام از آنها در صدر جدول بیشترین تعداد کلین شیت های فصل بیست و سوم قرار ندارند.

حسین پورحمیدی دروازه‌بان تیم تراکتور در نیم فصل اول مسابقات لیگ برتر توانست ۱۰ بار دروازه خود را در مقابل حریفان بسته نگه دارد و بهترین آمار را از این حیث به ثبت رساند اما درخشش او در اولین فصل حضورش در تراکتور برای مجاب کردن قلعه نویی کافی نبود تا این بازیکن باز هم از حضور در تیم ملی ایران محروم باشد.

مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ از ۲۲ دی و به میزبانی کشور قطر برگزار می‌شود و تیم ملی ایران در گروه C با تیم‌های فلسطین، هنگ کنگ و امارات متحده عربی همگروه است.

برنامه دیدارهای تیم ملی به شرح زیر است:

* ایران – فلسطین (۲۴ دی – ساعت ۲۱ – ورزشگاه اجوکیشن سیتی)

* ایران – هنگ کنگ (۲۹ دی – ساعت ۲۱ – ورزشگاه خلیفه)

* ایران – امارات (۳ بهمن – ساعت ۱۸:۳۰ – ورزشگاه اجوکیشن سیتی)

بیشتر بخوانید: پیشنهاد ویژه قلعه‌نویی؛ بدشانس‌ترین بازیکن پرسپولیس و تیم ملی به قطر می‌رود!

منبع: خبـر ورزشی