۱۵ بازیکن می‌توانند کاتالان‌ها را پولدار کنند!
۱۵ بازیکن می‌توانند کاتالان‌ها را پولدار کنند!

به گزارش زیرنویس، باشگاه بارسلونا مانند سایر تیم‌های اروپایی از فردا وارد پنجره نقل و انتقالات زمستانی می‌شود اما برخلاف اکثر باشگاه‌های بزرگ دیگر، کاتالان‌ها باید به دلیل مشکلات مالی مسیر خود را در این پنجره با دقت طی کنند. بارسلونا می‌خواهد یک هافبک در این پنجره نقل و انتقالات به جای گاوی اضافه کند […]

به گزارش زیرنویس، باشگاه بارسلونا مانند سایر تیم‌های اروپایی از فردا وارد پنجره نقل و انتقالات زمستانی می‌شود اما برخلاف اکثر باشگاه‌های بزرگ دیگر، کاتالان‌ها باید به دلیل مشکلات مالی مسیر خود را در این پنجره با دقت طی کنند.

بارسلونا می‌خواهد یک هافبک در این پنجره نقل و انتقالات به جای گاوی اضافه کند اما یک هافبک خوب تنها در صورتی می‌تواند وارد شود که خزانه باشگاه از جایی تقویت شود. در چنین شرایطی باشگاه ممکن است از برخی از معاملات قبلی خود به پول برسد.

براساس گزارش موندو دپورتیوو، ۱۵ بازیکنی که دیگر در بارسلونا نیستند هنوز می‌توانند مقداری پول به باشگاه بیاورند. براساس این گزارش بازیکنانی همچون ایلاکس موریبا، خوان میراندا، نیکو گونزالس، فران جوتگلا، فرانسیسکو ترینکائو، کارلس آلنیا، الکس کویادو، جونیور فیرپو، میکا مارمول، اسکار مینگوئزا و … بازیکنانی هستند که به خاطر شرایط قراردادی خود می‌توانند کاتالان‌ها را به پول برسانند. 

به عنوان مثال در مورد خوان میراندا باشگاه بارسلونا حق دارد ۴۰ درصد از هر مبلغی را که برای او پرداخت می‌شود، دریافت کند. یا اینکه کاتالان‌ها حق دارند ۱۰ درصد از مبلغ پرداختی برای موریبا که در حال حاضر برای لایپزیگ بازی می‌کند، دریافت کنند.

پایان پیام/





منبع: فارس