به گزارش خبرنگار زیرنویس از یزد؛ سید ابوالفضل کشفی، مدیر منطقه چهار شهرداری یزد گفت: به منظور افزایش امنیت دانش آموزان، تعدادی از پیاده‌روهای منتهی به مدارس این منطقه بازپیرایی و ایمن سازی می شوند. وی افزود: در ارتباط با پیگیری مصوبات بازدید مشترک نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی و شهردار یزد از […]

به گزارش خبرنگار زیرنویس از یزد؛ سید ابوالفضل کشفی، مدیر منطقه چهار شهرداری یزد گفت: به منظور افزایش امنیت دانش آموزان، تعدادی از پیاده‌روهای منتهی به مدارس این منطقه بازپیرایی و ایمن سازی می شوند.

وی افزود: در ارتباط با پیگیری مصوبات بازدید مشترک نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی و شهردار یزد از محله آزادشهر، تعدادی از پیاده‌روهای منتهی به مدارس منطقه چهار بازپیرایی می شوند.

این مسئول اظهار کرد: در فاز نخست، بازپیرایی پیاده‌روهای منتهی به مدرسه حافظ با متراژ ۵۰۰ مترمربع موزائیک و ۲۵۰ متر طول اجرای سنگ جدول تا پایان امسال انجام می‌شود.

کشفی تصریح کرد: این پروژه با هزینه ای بالغ بر ۴ میلیارد ریال اجرا می شود که باعث افزایش امنیت دانش‌آموزان و کازیرنویسن مدرسه می‌شود، خطرات حوادث رانندگی کاهش می‌یابد و فضای پیرامون مدرسه برای عبور و مرور دانش‌آموزان بهتر و امن‌تر خواهد بود.

یزد/سمیه گلابگیریان

منبع خبر: رکنـا