بالاخره مهران مدیری پس از حواشی فراوان و طرح برخی اخبار درباره بازگشتش به صداوسیما با رئالیتی شوی «اسکار»، به شبکه نمایش خانگی می‌آید. اما این خبر در میان کاربران فضای مجازی بحث‌برانگیز شده است.   مهران مدیری به این دلیل این روزها فحش می‌خورد!   مهران مدیری به دلیل انتشار ویدیویی جنجالی در میانه […]

بالاخره مهران مدیری پس از حواشی فراوان و طرح برخی اخبار درباره بازگشتش به صداوسیما با رئالیتی شوی «اسکار»، به شبکه نمایش خانگی می‌آید. اما این خبر در میان کاربران فضای مجازی بحث‌برانگیز شده است.

 

مهران مدیری به این دلیل این روزها فحش می‌خورد!

 

مهران مدیری به دلیل انتشار ویدیویی جنجالی در میانه وقایع سال گذشته، ممنوع الکار شد که حواشی بسیاری را برای این بازیگر – کارگردان مشهور به همراه داشت.

 

مهران مدیری به این دلیل این روزها فحش می‌خورد!

 

در حالی که بعد از مدت‌ها کشمکش مجوز «اسکار» مهران مدیری صادر شد که پشت پرده این اتفاق توافقی است که بین مهران مدیری و صدا و سیما صورت گرفته است.

 

پارسینه نوشت: شنیده‌ها حاکی است که صداوسیما با مدیری برای ساخت یک سریال در سال آینده به توافق رسیده و مدیری سال ۱۴۰۳ به صدا و سیما باز می‌گردد و در مقابل ساترا مجوز پخش برنامه «اسکار» را صادر کرده تا اختلافات مدیری و صدا و سیما به پایان برسد.

 

ماجرای بازگشت مهران مدیری به صداوسیما یک دوقطبی پرتنش در میان کاربران شبکه‌های را هم کلید زده است که حسابی سر و صدا کرده و مخالفان دوآتشه مدیری را به دلیل مواضع پرابهام و معنادار وی به شدت خشمگین کرده است.

 

در ادامه واکنش یکی دو کاربر توئیتر درباره بازگشت مهران مدیری را به نمایندگی از طیف موافق و مخالف او را برایتان آورده‌ایم:

 

* مینا از حامیان مدیری نوشت: بازگشت مهران مدیری سورپرایزم کرد و خبر خوشی بود برای مردم و طرفداران آثار او.

 

* میثم اما در واکنش به توئیت مینا و در نقد رفتار و موضع مهران مدیری گفت: آقای مدیری با مردم که صادق نیستید! لااقل به هواداران خودتان توهین نکنید و خلاص.

 

در رئالیتی شو «اسکار»، مهران مدیری، به‌عنوان کارگردان هنری و مجری اصلی برنامه و نیما شعبان نژاد به‌عنوان دستیار مجری اصلی حضور خواهند داشت.

 

در این برنامه، هر فرد تلاش می‌کند چالش خود را به خلاقانه‌ترین روش ممکن اجرا کند و رقابت بر سر تندیس اسکار خواهد بود. هر مهمان بر اساس نحوه انجام چالش خود، از مجری اصلی برنامه امتیاز دریافت می‌کند و بر اساس امتیازهای دریافتی، برنده تندیس اسکار، مشخص می‌شود. همچنین مهمانی که کمترین امتیاز را دریافت کند، یک مسئولیت اجتماعی برعهده خواهد گرفت.

برترین ها

+