به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، در فاصله چند روز تا آغاز جام ملت‌های آسیا یک خبر شوکه‌کننده و عجیب منتشر شده است. جایی که وبسایت معتبر گل مدعی شده که سردار آزمون مهاجم باشگاه رم ایتالیا احتمالا تیم ملی فوتبال ایران را در جام ملت‌های آسیا همراهی نخواهد کرد. اما نکته مهمی که […]

- آزمون بزرگترین غایب جام ملت‌های آسیا!

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، در فاصله چند روز تا آغاز جام ملت‌های آسیا یک خبر شوکه‌کننده و عجیب منتشر شده است. جایی که وبسایت معتبر گل مدعی شده که سردار آزمون مهاجم باشگاه رم ایتالیا احتمالا تیم ملی فوتبال ایران را در جام ملت‌های آسیا همراهی نخواهد کرد.

اما نکته مهمی که این سایت به آن اشاره کرده این است که مهاجم ایرانی به دلیلی جز مصدومیت غایب احتمالی ایران در جام ملت‌های آسیا خواهد بود. گل دلیل این اتفاق را توافق‌نامه مهاجم ایرانی با باشگاه رم اعلام کرده که بر اساس آن سردار نمی‌تواند شاگردان امیر قلعه‌نویی را در قطر همراهی کند.

سایت معتبر گل در فاصله چند روز تا شروع جام ملت‌های آسیا خبری نگران‌کننده برای فوتبال ایران منتشر کرد.
گل همچنین نقل قولی از هومن افاضلی، دستیار امیر قلعه‌نویی منتشر کرده است. جایی که او روز گذشته در یک برنامه تلویزیونی گفت: “تا جایی که من می‌دانم، قلعه‌نویی قرار بود به ایتالیا برود و مستقیما با مورینیو صحبت کند. متأسفانه این امر محقق نشده است. تا حدی به مسائل ویزا مربوط می‌شود. ما باید ببینیم که رم چقدر همکاری می‌کند. سردار آزمون بازیکن مهمی برای ماست. او یکی از قابل اعتمادترین بازیکنان است و در سراسر آسیا شناخته شده است. امیدوارم بتواند در تیم ملی حضور داشته باشد. باید کمی بیشتر صبر کنیم تا ببینیم چه اتفاقی می‌افتد. “

در واقع به نظر می‌رسد بندی در قرارداد سردار آزمون با رم وجود دارد که بر اساس آن مهاجم ایرانی نمی‌تواند اردوی این تیم را برای حضور در جام ملت‌های آسیا ترک کند. در نهایت باید منتظر اعلام لیست تیم ملی ماند تا اول مشخص شود که آیا سردار در بین بازیکنان منتخب قلعه‌نویی حضور دارد؛ بعد هم معلوم شود که او تیم ملی را در جام ملت‌های آسیا همراهی خواهد کرد یا خیر.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا