به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، هفته پایانی لیگ برتر وزنه برداری ایران در سالن لاله تهران به پایان رسید. سجاد انوشیروانی رئیس فدراسیون، بهداد سلیمی نایب رییس، کوروش باقری مدیر تیم های ملی و جمعی از پیشکسوتان و قهرمانان این رشته در سالن حضور داشتند. همچنین مدیران باشگاه های حاضر در لیگ […]

- ورزش ایران استرس سهمیه المپیک وزنه برداری ندارد

به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، هفته پایانی لیگ برتر وزنه برداری ایران در سالن لاله تهران به پایان رسید.

سجاد انوشیروانی رئیس فدراسیون، بهداد سلیمی نایب رییس، کوروش باقری مدیر تیم های ملی و جمعی از پیشکسوتان و قهرمانان این رشته در سالن حضور داشتند. همچنین مدیران باشگاه های حاضر در لیگ برتر وزنه برداری در مراسم اختتامیه این دوره از رقابت ها حضور داشتند.در مراسم اختتامیه کلیپ هایی از بیانات رهبر انقلاب در خصوص مساله فلسطین پخش شد. همچنین تصاویری از جنایات رژیم صهیونیست در نوار غزه به نمایش درآمد.

سجاد انوشیروانی در اختتامیه این رقابت ها با تشکر از تیم ها، داوران، مربیان و باشگاه های لیگ برتر اظهار داشت: وزنه برداری رشته مظلومی است و من سال ها با این رشته زندگی کردم این مظلومیت را احساس کردم. امروز گلایه ما از متولیان کشور است. امروز تمام اسطوره ها برای نجات این رشته دور هم جمع شدند و این در نوع خود بی نظیر است.وی ادامه داد: دعوت نامه رسمی فدراسیون برای برخی مسوولان فرستادم اما دوستان نیامدند. وزنه برداری رشته پرافتخار المپیکی است و تاریخ آن مشخص است اما شاهد کم توجهی به آن هستیم. ما به دنبال افزایش کمی و کیفی این رشته است و فدراسیون بی حاشیه ترین فدراسیون ورزشی کشور است. وزنه برداری با اقتدار کار خودش را انجام می دهد.

وی گفت: المپیک دغدغه ایران و جهان در ورزش است اما سهمیه ما تا دو ماه دیگه قطعی می شود و ما سه سهمیه داریم و در هر دسته چند ورزشکار در مسیر کسب سهمیه هستند و ورزش کشور برای سهمیه وزنه برداری استرس ندارد. رئیس فدراسیون وزنه برداری این را هم افزود: توسعه و تعالی در وزنه برداری در دستور کار قرار گرفته و از حداقل داشته ها استفاده می کنیم تا در المپیک رو سفید باشیم.

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری گفت: ریسک بزرگی برای بازسازی کمپ تیم ملی گرفتیم و می خواهیم کار ماندگاری انجام دهیم. کمپ تیم بانوان نیز در دستور کار است و زمین آن را هم گرفتیم و به زودی کار آغاز می شود.
وی گفت: در کوتاه ترین زمان برنامه لازم برای لیگ وزنه برداری در دستور کار قرار می گیرد و یال بعد این رقابت ها با فرمت جدید برگزار خواهد شد تا لیگ پویا داشته باشیم و قرارداد ورزشکاران نیز بسیار بهتر خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا