به گزارش زیرنویس، خبرگزاری فرانسه امروز یکشنبه به نقل از ۲ منبع در بندر حدیده یمن ادعا کرد که ۱۰ نفر از نیروهای ارتش ملی این کشور در حمله هوایی تروریست های آمریکایی به جنوب دریای سرخ به شهادت رسیده اند. بر اساس ادعای این رسانه، ۱۰ نیروی ارتش ملی یمن حین توقیف یک کشتی […]

به گزارش زیرنویس، خبرگزاری فرانسه امروز یکشنبه به نقل از ۲ منبع در بندر حدیده یمن ادعا کرد که ۱۰ نفر از نیروهای ارتش ملی این کشور در حمله هوایی تروریست های آمریکایی به جنوب دریای سرخ به شهادت رسیده اند.

بر اساس ادعای این رسانه، ۱۰ نیروی ارتش ملی یمن حین توقیف یک کشتی متعلق به شرک «مرسک» در دریای سرخ از سوی بالگردهای متعلق به تروریست های آمریکایی هدف قرار گرفتند.

خبرگزاری فرانسه مدعی شد که قایق های یمنی ها نیز در دریای سرخ غرق شدند.

تا کنون ارتش ملی یمن در این خصوص اظهارنظر نکرده است.

ایندر حالیست که شرکت کشتیرانی مرسک پس از حمله موشکی امروز (یکشنبه) ارتش ملی یمن به کشتی باری «مرسک هانگژو» متعلق به این شرکت دانمارکی، تردد از مسیر دریای سرخ را تا ۴۸ ساعت به حالت تعلیق درآورد.

فرماندهی مرکزی نیروهای تروریست آمریکایی در منطقه (سنتکام) امروز اعلام کرد که کشتی باری مرسک هانگژو در حال عبور از تنگه باب‌المندب، هدف حمله موشکی قرار گرفته و سپس ۴ کشتی یمنی برای ورود به آن تلاش کردند.

در روزهای گذشته نیروهای ارتش ملی یمن اعلام کرده‌اند تا زمان ادامه تجاوزات رژیم جعلی اسرائیل در غزه کشتی‌های تحت مالکیت یا تحت پرچم این رژیم را که در حال عبور از دریای سرخ هستند هدف قرار خواهد داد.

محمد ناصر العاطفی، وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن چند روز پیش در صنعا گفت: نیروهای ما گزینه‌های متعددی در قبال رژیم صهیونیستی در صورت متوقف نکردن تجاوزاتش به نوار غزه و ادامه محاصره غزه و فلسطین دارند.

منبع: مـهر