لیگ برتر واترپلو در نیمه راه؛ قهرمان چسبیده به قعر!
لیگ برتر واترپلو در نیمه راه؛ قهرمان چسبیده به قعر!

لیگ برتر واترپلو ایران در سال ۱۴۰۲ با حضور ۸ تیم کار خود را آغاز کرد؛ تیم‌های نفت و گاز امیدیه، رعد پدافند، پالایش نفت آبادان، دانشگاه آزاد اسلامی، نفت و گاز گچساران، نیروی زمینی ارتش و استخر شهید نوفلاح به عنوان تیم‌های حاضر در این دوره از مسابقات نیم‌فصل اول را به پایان رساندند […]

- لیگ برتر واترپلو در نیمه راه؛ قهرمان چسبیده به قعر!

لیگ برتر واترپلو ایران در سال ۱۴۰۲ با حضور ۸ تیم کار خود را آغاز کرد؛ تیم‌های نفت و گاز امیدیه، رعد پدافند، پالایش نفت آبادان، دانشگاه آزاد اسلامی، نفت و گاز گچساران، نیروی زمینی ارتش و استخر شهید نوفلاح به عنوان تیم‌های حاضر در این دوره از مسابقات نیم‌فصل اول را به پایان رساندند و باید منتظر ماند و دید در نیم‌فصل چه نتیجه‌ای رقم می‌خورد.

در پایان هفته هفتم دور رفت سی‌وسومین دوره لیگ برتر واترپلو باشگاه‌های کشور نفت و گاز امیدیه با ۱۸ امتیاز صدرنشین جدول شد و استخر شهید نوفلاح قهرمان دوره قبل در قعر جدول ایستاد. همچنین تیم‌های رعد پدافند و پالایش نفت آبادان نیز به ترتیب با ۱۵ و ۱۱ امتیاز در جایگاه دوم و سوم قرار دارند.

باید خاطرنشان کرد لیگ سال گذشته با قهرمانی نوفلاح به پایان رسید و تیم‌های دانشگاه آزاد و نفت امیدیه به ترتیب دوم و سوم شدند.

در ادامه رده‌بندی نیم‌فصل سی‌وسومین دوره مسابقات لیگ برتر واترپلو سال ۱۴۰۲ آمده است:

۱- نفت و گاز امیدیه: ۱۸ امتیاز

۲- رعد پدافند: ۱۵ امتیاز

۳- پالایش نفت آبادان: ۱۱ امتیاز

۴- دانشگاه آزاد اسلامی: ۱۰ امتیاز

۵- نفت و گاز گچساران: ۵ امتیاز

۶- نیروی زمینی ارتش: ۳ امتیاز

۷- استخر شهید نوفلاح: ۱ امتیاز

این مسابقات از ۱۸ آبان ۱۴۰۲ با حضور هفت تیم آغاز شد که تیم‌های حاضر در این مسابقات علاوه بر رقابت در رده سنی بزرگسالان در رده سنی زیر ۲۰ سال نیز باهم به رقابت پرداختند که تا پایان هفته هفتم، تیم دانشگاه آزاد اسلامی با کسب ۱۸ امتیاز در صدر جدول رده بندی لیگ برتر زیر ۲۰ سال کشور ایستاد و تیم‌های رعد پدافند و نفت و گاز امیدیه نیز به ترتیب با ۱۴ و ۱۳ امتیاز دوم و سوم شدند.

باید خاطرنشان کرد نیم‌فصل دوم لیگ برتر واترپلوی ایران از ۱۴ دی ماه سال جاری آغاز می‌شود.

باشگاه خبرنگاران