ادامه ناکامی‌های لبران جیمز/ بوستون همچنان می‌تازد
ادامه ناکامی‌های لبران جیمز/ بوستون همچنان می‌تازد

در ادامه دیدار‌های دور گروهی لیگ بسکتبال NBA بامداد امروز بوستون سلتیکس صدرنشین کنفرانس شرق ۱۳۴_۱۰۱ سن آنتونیو اسپرز را شکست داد و با ۲۶برد جایگاه خود در صدر جدول را مستحکم کرد. در این دیدار جیسون تاتوم و جیلن براون از سلتیکس به ترتیب با کسب بیست و پنج و ۲۴امتیاز بهترین بازیکنان میدان […]

- ادامه ناکامی‌های لبران جیمز/ بوستون همچنان می‌تازد

در ادامه دیدار‌های دور گروهی لیگ بسکتبال NBA بامداد امروز بوستون سلتیکس صدرنشین کنفرانس شرق ۱۳۴_۱۰۱ سن آنتونیو اسپرز را شکست داد و با ۲۶برد جایگاه خود در صدر جدول را مستحکم کرد. در این دیدار جیسون تاتوم و جیلن براون از سلتیکس به ترتیب با کسب بیست و پنج و ۲۴امتیاز بهترین بازیکنان میدان بودند.

 

 

اوکلاهاما ساندر تیم دوم کنفرانس غرب ۱۲۴_۱۰۸ بروکلین نتس را شکست داد و بیست و دومین برد فصل خود را جشن گرفت. در این بازی شای الکساندر گارد اوکلاهاما با کسب ۲۴امتیاز ستاره میدان بود. 

 

ولس آنجلس لیکرز تیم پر افتخار این رقابت‌ها ۱۲۹_۱۰۹ نتیجه را به نیو اورلینز پلیکانز واگذار کرد. لبران جیمز فوق ستاره لیکرز با کسب ۳۴امتیاز ستاره میدان بود، اما نتوانست مانع شکست تیم خود شود.

 

 

نتیجه سایر دیدار‌ها به شرح زیر است:

 

ممفیس گریزلیز ۹۲_۱۲۳‌ساکرامنتو کینگز 

فنیکس سانز ۱۱۲_۱۰۷ اورلاندو مجیک

 

این رقابت‌ها امشب و بامداد فردا با برگزاری هشت دیدار ادامه خواهد یافت. در جدول رده بندی کلی این رقابت‌ها بوستون سلتیکس، میلواکی و فیلادلفیا از کنفرانس شرق و مینه سوتا تیمبرولوز، اوکلهاما و دنور ازکنفرانس غرب در رده اول تا سوم قرار دارند.

باشگاه خبرنگاران