مذاکره با این بازیکن بدترین توهین به هواداران پرسپولیس است!
مذاکره با این بازیکن بدترین توهین به هواداران پرسپولیس است!

به گزارش «اطلاعات آنلاین»، شرایط این روز‌های باشگاه پرسپولیس با توجه به بازگشت امتیازات کسر شده سپاهان و انتقادات تندی که مدیران و مربیان این تیم به چنین تصمیمی داشته اند خاص است. آن‌ها می‌دانند که با این اتفاق، کارشان برای رقابت با نماینده اصفهان در مسیر قهرمانی دشوارتر شده است. مدیران پرسپولیس ضمنا این […]

- مذاکره با این بازیکن بدترین توهین به هواداران پرسپولیس است!

به گزارش «اطلاعات آنلاین»، شرایط این روز‌های باشگاه پرسپولیس با توجه به بازگشت امتیازات کسر شده سپاهان و انتقادات تندی که مدیران و مربیان این تیم به چنین تصمیمی داشته اند خاص است. آن‌ها می‌دانند که با این اتفاق، کارشان برای رقابت با نماینده اصفهان در مسیر قهرمانی دشوارتر شده است. مدیران پرسپولیس ضمنا این نقد را به فدراسیون وارد می‌دانند که در بحث اجرای قانون «سقف بودجه» به درستی عمل نکرده اند. درباره این موارد و همچنین دیگر موضوعات روز فوتبال ایران با «محمد محمدی» پیشکسوت پرسپولیس گفت‌وگویی را انجام داده‌ایم.

محمدی در ابتدا به خبرنگار ورزشی «اطلاعات آنلاین» گفت: این شرایطی که در فوتبال ما پیش آمده خوب نیست. من فکر می‌کنم از هر لحاظ هم فنی و هم مدیریتی داریم در سراشیبی سقوط حرکت می‌کنیم و اگر فکری نشود در آینده نزدیک فوتبال به سمت نابودی می‌رود و ممکن است حتی تعطیل شود.

وی در ادامه افزود: ما نیاز به کار تیمی داریم. همانطور که می‌دانید شرایط سنی تیم ملی بالا رفته و همه بالای ۳۰ سال هستند و این یک زنگ خطر محسوب می‌شود. شاید ما با این نفرات و روی تجربه لژیونرهایمان یک جرقه بزنیم، اما در دراز مدت کارمان سخت می‌شود. ما برای تیم ملی پشتوانه نداریم. در بحث مدیریتی هم اوضاع همین است. اختلافاتی که در باشگاه‌ها بین مدیران و سرمربیان است. مشکلاتی که در بخش کلان فدراسیون وجود دارد و … نشان می‌دهد فکری پشت قضایا نیست.

معاون سابق پرسپولیس پیرامون مشکلات مالی این باشگاه و دلخوری‌های مربیان و بازیکنان از این وضعیت اظهار داشت: ریشه این مشکلات در نگاه ماست. بنده از زمانی که بازی می‌کردم تا زمان مدیریتم در پرسپولیس، شاهد این مشکلات بوده ام، چون هیچوقت نمی‌خواهند ریشه‌ای این بحث را حل کنند و به درآمد پایدار برسند. پارسال اگر پول بورس نبود شرایط سخت می‌شد. ما با آن پول توانستیم در نقل و انتقالات برنده باشیم و سه جام بیاوریم. چند تیم صنعتی از منابع خاص استفاده می‌کنند. رقابت عادلانه نیست.

وی درباره قانون سقف بودجه گفت: من در اولین جلسه که به این منظور تشکیل شد به عنوان نماینده باشگاه پرسپولیس حاضر بودم. کلیات را گفتند. گفتند مطالعه کنید و نظر بدهید و بعد بدون نظر گرفتن تصمیم گیری کردند. قرار بود کارشناسی شود. آقای نصیرزاده، آقای خطیر و آقای قنبرزاده مواردی را گفتند. نگفتند قانون است. به نظرم طرح پخته‌ای نبود. اینکه بودجه را کنترل کنند خوب است، ولی این راهش نیست. مگر چند تیم در لیگ برتر پول دارند؟ همان روز در همان جلسه پیشنهاد دادم با حضور نمایندگان تیم‌های پولدار یک کارگروه درست کنند؛ یعنی برای همان ۴، ۵ تیم. به قول یک از مدیران، بقیه تیم‌ها که پول ندارند و دنبال این هستند ته بار چه می‌ماند و آن را بردارند. تصمیمات این شکلی می‌شود ۵۰ میلیارد جریمه. امتیاز کم می‌کنید و بعد بر می‌گردانید. برای حل این موضوع اراده‌ای نیست. فیرپلی مدیریتی را در نظر نگرفتند. عدد‌هایی که این روز‌ها از قرارداد برخی بازیکنان می‌شنویم عجیب است. ۲ میلیون دلار برای دو سال؟ وقتی صحبت قرارداد ۱۳۰ میلیاردی است دیگر معلوم است چه گذشته و … با این وضع در آینده تیم‌های ضعیف از نظر مالی، محو می‌شوند. بعد مجبور می‌شویم لیگ مان را با ۵، ۶ تیم برگزار کنیم!

دروازه‌بان اسبق سرخپوشان پیرامون اخبار نقل و انتقالاتی تیم سابق خود گفت: از جواترین هوادار تا مسن‌ترین آن‌ها می‌داند این تیم نیاز به مهاجم تمام کننده دارد. اگر این اتفاق رخ ندهد نیم فصل دوم سختی خواهند داشت.

وی درباره بحث بازگشت یورگن لوکادیا گفت: رفتن لوکادیا حرفه‌ای نبود و برگرداندن او بدتر است. او به هواداران احترام نگذاشت. باشگاه باید به هوادار احترام بگذارد. ایشان بهترین بازیکن دنیا هم باشد، چون غیرحرفه‌ای رفتار کرد نباید باز هم سراغ او برویم. خودمان هم هنوز نمی‌دانیم مشکل او چه بود. اگر دوستانه جدا می‌شد الان می‌شد با او حرف زد. الان محکوم شده و پول را نمی‌دهد. مطمئن هستم با این پولی که می‌خواهند برای آوردن لوکادیا هزینه کنند مهاجم بزرگی را می‌توانند جذب کنند.

محمدی در ادامه با اشاره به بحث سرباز شدن دو بازیکن پرسپولیس به «اطلاعات آنلاین» گفت: باید یک جایی این موضوع را تمام کنند. عمری و سرلک اولین و آخرین سرباز نیستند. وزارت ورزش و نظام وظیفه تصمیم گیری کلی کنند. رفتن این دو بازیکن به تیم ضربه می‌زند. خدمت مقدس سربازی وظیفه است، اما رفتن دو بازیکن وسط فصل به هر تیمی آسیب می‌زند.

پیشکسوت فوتبال ایران درباره لیست اخیر تیم ملی و خط خوردن نام احمد نوراللهی نیز بیان داشت: یک مقدار می‌شد مدیریت و بزرگی کرد. تیم ملی جایی نیست که نظر شخصی داد. احمد در اوج پختگی است و می‌شد با یک کدخدامنشی مشکل او را حل کرد. بازیکنان گاهی در فشار هستند و ممکن است تصمیمات احساسی بگیرند. احمد سرمایه فوتبال است.

محمدی در پایان درباره شکایت‌ها و بیانیه‌های تیم‌های علیه هم گفت: این بیانیه‌ها فوتبال را زشت کرده است. فوتبال از زمین بیرون آمده و رفته در فضای مجازی. فکر می‌کنند با این کار‌ها می‌توانند ضعف‌های خود را بپوشانند. من نمی‌توانم ضعف خودم را تقصیر دیگران بیندازم. یک سری هم از این شرایط و از این شلوغ بازی‌ها منفعت می‌برند.

منبع: اطلاعات انلاین