مربی شمس آذر: نیازمند چهره برتر میدان بود
مربی شمس آذر: نیازمند چهره برتر میدان بود

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، مهرداد کریمیان در نشست خبری پس از پیروزی شمس آذر مقابل سپاهان، اظهار داشت: خداراشاکریم در روزی که بازی سختی مقابل تیم بزرگ سپاهان داشتیم، توانستیم ۳ امتیاز بازی را کسب کنیم. وی افزود: در ۹۰ دقیقه تیم برتر میدان بودیم و نشان دادیم با بازیکنان جوان چه شخصیت بزرگی […]

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، مهرداد کریمیان در نشست خبری پس از پیروزی شمس آذر مقابل سپاهان، اظهار داشت: خداراشاکریم در روزی که بازی سختی مقابل تیم بزرگ سپاهان داشتیم، توانستیم ۳ امتیاز بازی را کسب کنیم.

وی افزود: در ۹۰ دقیقه تیم برتر میدان بودیم و نشان دادیم با بازیکنان جوان چه شخصیت بزرگی داریم. در بازی آخر نیم فصل توانستیم واقعا سنگ تمام بگذاریم و هواداران را شاد کنیم. آن‌ها استادیوم را پر کردند که واقعا قوت قلبی برای تمام بازیکنان ما بود. از آن‌ها ممنون هستیم و این برد را به همه آن‌ها تقدیم می‌کنیم. مخصوصا بانوان عزیزی که تشریف آورده بودند و سنگ تمام گذاشتند. ان‌شالله مبارکشان باشد.

مربی شمس آذر با اشاره به روند بازی، عنوان کرد: در نیمه اول ما واقعا باید به گل‌های سوم و چهارم هم می‌رسیدیم. با نوع بازی که داشتیم توانستیم برنامه خودمان را پیاده کنیم. موقعیت‌های خیلی خوبی داشتیم ولی فکر می‌کنم چهره برتر میدان پیام نیازمند بود.

ادامه دارد…





منبع: فارس