به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس،  سال ۲۰۲۳ برای رم با شکست مقابل یوونتوس تمام شد و این تیم به رتبه هفتم سری آ سقوط کرد. ژوزه مورینیو از زمانی که به رم آمده، توانسته این تیم را فاتح لیگ کنفرانس اروپا کند و سال قبل نیز رم را تا فینال لیگ اروپا نیز […]

- ادامه ناراحتی مورینیو از شکست در فینال اروپا

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس،  سال ۲۰۲۳ برای رم با شکست مقابل یوونتوس تمام شد و این تیم به رتبه هفتم سری آ سقوط کرد. ژوزه مورینیو از زمانی که به رم آمده، توانسته این تیم را فاتح لیگ کنفرانس اروپا کند و سال قبل نیز رم را تا فینال لیگ اروپا نیز رساند، ولی به سویا در ضربات پنالتی باختند.

مورینیو هنوز معتقد است شکست رم با ناداوری رقم خورد. او در آخرین مصاحبه سال خود گفت: «در شرایط عادی، سال ۲۰۲۳ می‌توانست برای رم یک سال فوق‌العاده تاریخی باشد، زیرا ما این شانس را داشتیم تا دو سال متوالی قهرمان یک رقابت اروپایی شویم و در سوپرجام اروپا و لیگ قهرمانان اروپا به عنوان قهرمان لیگ اروپا بازی کنیم. 

ما فینال را به سویا نباختیم. در شرایط عادی نمی‌گویم می‌توانست بهترین سال تاریخ رم باشد، زیرا در سال‌های دیگر رم سری آ را برده بود، اما قطعا فوق تاریخی می‌شد. ترجیح می‌دهم بگویم خدای فوتبال نخواست، حتی اگر اینطور نبود. شب فینال یک شب بسیار بسیار غم‌انگیز برای گروهی از داوران سطح بالا بود. از نظر من رم در سال ۲۰۲۳ کار خارق‌العاده‌ای انجام داد.»

آقای خاص در مورد شکست مقابل یووه گفت: «ما در برابر دفاع خوب یووه بیش از حد انتظار موقعیت خلق کردیم. در نیمه اول یک توپ به تیر زدیم و سپس دو یا سه موقعیت دیگر داشتیم. در نیمه دوم آن‌ها زود به گل رسیدند و این گل هزینه سنگینی برای ما داشت. من نگران نیستم و معتقدم نیم فصل دوم بهتر خواهیم شد.»

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا