مدیرعامل شمس آذر:‌ مهمان‌نوازی از سپاهانی‌ها اشتباه بود
مدیرعامل شمس آذر:‌ مهمان‌نوازی از سپاهانی‌ها اشتباه بود

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، شهاب زندی پس از برتری یک بر صفر شمس‌آذر مقابل سپاهان اظهار داشت: از طرفداران شمس آذر که امروز سنگ تمام گذاشتند تشکر ویژه می‌کنم و دست  تک‌تک آنها را می‌بوسم. واقعاً از سپاهان مهمان‌نوازی کردیم اما اشتباه کردیم که این کار را انجام  دادیم. هواداران سپاهان بلیت نداشتند اما […]

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، شهاب زندی پس از برتری یک بر صفر شمس‌آذر مقابل سپاهان اظهار داشت: از طرفداران شمس آذر که امروز سنگ تمام گذاشتند تشکر ویژه می‌کنم و دست  تک‌تک آنها را می‌بوسم. واقعاً از سپاهان مهمان‌نوازی کردیم اما اشتباه کردیم که این کار را انجام  دادیم. هواداران سپاهان بلیت نداشتند اما آنها را رایگان و بدون بلیت به ورزشگاه راه دادیم. بیش از یک بار هم از شمس آذر وقت‌کشی ندیدید با تماشاگران حریف هم برخورد بدی نداشتیم اما نمی‌دانم این همه هیاهو و جنجال به چه دلیل بود.

وی افزود: من قبل از بازی هم گفتم حق سپاهان است که همه بازیکنانش مقابل شمس آذر بازی کنند و هیچ مشکلی با آنها نداریم هرچند در لحظات قبل از مسابقه حضور سه بازیکن‌شان در ا ین مسابقه اعلام شد و فقط مقابل ما بازی کردند اما امروز دیدیم در حق شمس آذر مقداری کم لطفی کردند.

مدیرعامل شمس آذر در پاسخ به این سؤال که آیا اعتراضی به بازی کردن پیام نیازمند، رضا اسدی و رضا شکاری ندارند، گفت: اعتراضی نداشتم. حق فوتبالیست است که در مستطیل سبز بازی کند. مسئولیت ما در ابتدا نشاط اجتماعی است تا بتوانیم دل مردم را شاد کنیم. دوست ندارم بازیکنان حریف غایب باشند. قبل از بازی هم به سعید دقیقی گفتم دوست دارم همه بازیکنان سپاهان باشند و ما ببریم. به این شکل ببریم بیشتر به ما حال می‌دهد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا شمس آذر اعتراضی نسبت به کسر سه امتیاز از این تیم ندارد در شرایطی که امتیاز سایر تیم‌ها بازگشت، عنوان کرد: به مهدی تاج و حیدر بهاروند اعلام کردیم و کتبی هم نامه دادیم. از همان ابتدا کسر امتیاز اجحاف در حق شمس‌آذر بود. نمنی‌دانید این اتفاق چه  عواقبی برای ما داشت. در ابتدای فصل تمرکز نداشتیم و تیم‌های مختلف از ما شکایت می‌کردند. در قانون آمده یکپارچگی لیگ حفظ شود اما شمس آذر را جریمه کردند ما هم دادخواستی دادیم و هواداران اطمینان داشته باشند تا آخرین لحظه این اعتراض را پیگیری می‌کنیم.

زندی در پاسخ به اینکه کمیته  استیناف اعلام کرده نتایج باید در زمین مشخص شود، گفت: خود صالحی گفته نتایج باید در زمین مشخص شود، پس چگونه سه امتیاز را از شمس آذر آن هم در ابتدای فصل و زمانی که در تیم بستن مشکل داشتیم کم کردند. در آن زمان تازه از لیگ یک به لیگ برتر ورود کردیم اما خدا را شکر همه زحمت کشیدیم و ما هم جواب زحمات کادر فنی و بازیکنان را  دادیم.

وی در مورد برنامه‌های شمس آذر برای تقویت تیم در نیم‌فصل اظهار داشت: صددرصد می‌خواهیم نقاط ضعف خود را پوشش دهیم در ابتدای فصل تا جایی که باید و شاید خوب یارگیری کردیم. البته مشکل ما این است که باید درآمدهای کارخانه را هم در نظر بگیریم تا مطابق آن بازیکن جذب کنیم. 

مدیرعامل شمس آذر در خصوص اینکه این تیم برای اولین‌بار به لیگ برتر رسیده اما امسال یقه همه تیم‌های بزرگ را گرفته است، گفت: دو سه هفته قبل که سپاهان با ا ختلاف سه یا چهار گل حریفانش را می‌برد به یک دوست عزیز خود پیام داده و گفتم  طبق صحبتی که با کادر فنی کرده‌ام از جلوی زمین حریف را پرس می‌کنیم و مقابل سپاهان برای برد به زمین می‌رویم. او گفت مراقب باشید اما جواب دادم به حدی به کادر فنی و بازیکنانم اعتماد دارم که اطمینان دارم این کار را انجام می‌دهند. آنها به هیچ وجه وقت کشی نکردند.  به بازیکنان گفتیم اگر بازیکنی توپ را دیر را از روی زمین بردارد یا خودش را روی زمین بیندازد درست نیست. اجازه بدهید ببازیم اما نتیجه جوانمردانه رقم بخورد.

زندی در واکنش به این موضوع که پیام نیازمند بهترین بازیکن زمین امروز بود در شرایطی که دقایقی قبل از شروع بازی مجوز حضور در زمین را به دست آورد، عنوان کرد:‌ نیازمند بازیکن خوب ملی‌پوش ما است و هرچه گرفته نوش‌ جانش؛ بازیکنان ملی‌پوش ما در آستانه جام ملت‌ها باید برای تیم خود بازی کنند همه ما باید به تیم ملی کمک کنیم پیش از بازی هم گفتم هیچ مشکلی با حضور نیازمند در زمین ندارم. حتی اگر کمیته ا نضباطی به ما می‌گفت اگر شاید کنید، بازی سپاهان سه بر صفر می‌شود این کار را انجام نمی‌دادیم.

پایان پیام/





منبع: فارس