به گزارش زیرنویس، حمید اندرزچمنی مدیر اجرایی شرکت دانش بنیان شینا سورن افزار ایران با بیان این خبر علمی اظهار داشت :  تکنولوژیی که قرار است درسال ۲۰۵۰ به مردم دنیاخدمات هوشمندانه ارایه نماید، در سال ۲۰۲۳  بزرگترین دستاورد علمی نخبگان شرکت دانش بنیان شینا سورن افزار ایران می‌باشد . با افتخار و بالندگی تمام […]

به گزارش زیرنویس، حمید اندرزچمنی مدیر اجرایی شرکت دانش بنیان شینا سورن افزار ایران با بیان این خبر علمی اظهار داشت :  تکنولوژیی که قرار است درسال ۲۰۵۰ به مردم دنیاخدمات هوشمندانه ارایه نماید، در سال ۲۰۲۳  بزرگترین دستاورد علمی نخبگان شرکت دانش بنیان شینا سورن افزار ایران می‌باشد .

با افتخار و بالندگی تمام اعلام می نمایم مهمترین و بزرگترین دستاورد متخصصان تکنولوژی مبتنی بر هوش مصنوعی « هولو روید » در ایران قابل مقایسه با تکنولوژی روز دنیاست .چمنی در ادامه تأکید داشت :

روزنامه بریتانیایی دیلی میل براساس نظرات آینده پژوهان هوش مصنوعی در جهان نقل کرده است که مردم دنیا در سال ۲۰۵۰ درخانه های تمام هوشمند زندگی خواهند کرد ‌.این در حالیست که متخصصان شرکت ما هم اکنون به این تکنولوژی دست پیدا کرده و در حال ساخت خانه های تمام هوشمند با قابلیت های تکنولوژی روز دنیا می باشند .

چمنی در ادامه تأکید داشت : این دستاورد علمی را نباید جهان سومی نگاه کرد .چرا که دانشمندان و متخصصان ایرانی همواره در علم و عمل در بسیاری از حوزه ها جلوتر ازتکنولوژی دنیا هستند . تکنولوژی خانه های هوشمند نخبگان ایرانی مصداق بارز ما می توانیم است . چرا که جوانان نخبه ما در شرکت دانش بنیان شینا سورن افزار ایران درسال ۲۰۲۳ یعنی امسال به دستاورد بزرگ ملی ، جهانی دست پیدا کرده اند ،که قریب به اتفاق دانش پژوهان حوزه هوش مصنوعی جهان معتقدند ، مردم دنیا در سال ۲۰۵۰ از تکنولوژی خانه های تمام هوشمند بر خوردار خواهند شد .این دستاورد علمی نباید کم دیده و یا نادیده گرفته شود .

این مدیر اجرایی در پایان خاطر نشان کرد :

در دنیای تکنولوژی امروزه روز آنهم مبتنی بر هوش مصنوعی تا کنون کسی مدعی نشده است که با دیتا سرور ایمن و مطمین آنهم بصورت آفلاین به مردم و سازمانها خدمات هوشمند ارایهنماید . امنیت این تکنولوژی نعمت است که در سایه توان علمی نخبگان شرکت در بالاترین سطح ایمنی قرار است خدمات متنوع و گسترده ای را به مردم و سازمانها و نهادها ارایه نماید .

منبع خبر: رکنـا