تصمیم جنجالی سرمربی سپاهان که اصفهانی‌ها را شوکه کرد
تصمیم جنجالی سرمربی سپاهان که اصفهانی‌ها را شوکه کرد

ورزش سه نوشت: پس از اتفاقات بازی جنجالی شمس‌آذر و سپاهان که با ۴ اخراجی برای طلایی‌پوشان اصفهانی از جمله مورایس و شکست یک بر صفر تمام شد، ژوزه مورایس سرمربی تیم در پایان مسابقه نزد نیکفر، مدیرعامل سپاهان، رفته و از او خواسته اجازه جدایی‌اش را صادر کند. او درباره احتمال ترک ایران از […]

- تصمیم جنجالی سرمربی سپاهان که اصفهانی‌ها را شوکه کرد

ورزش سه نوشت: پس از اتفاقات بازی جنجالی شمس‌آذر و سپاهان که با ۴ اخراجی برای طلایی‌پوشان اصفهانی از جمله مورایس و شکست یک بر صفر تمام شد، ژوزه مورایس سرمربی تیم در پایان مسابقه نزد نیکفر، مدیرعامل سپاهان، رفته و از او خواسته اجازه جدایی‌اش را صادر کند.

او درباره احتمال ترک ایران از سوی سرمربی پرتغالی گفت: «آقای مورایس بعد از بازی پیش من آمد و گفت بعد از دادن ۴ امتیاز که ما با شایستگی آن را در زمین مسابقه گرفته بودیم، در دو مسابقه اخیر داوری‌های جهت‌دار ۶ امتیاز از تیم ما گرفتند.» 

منوچهر نیکفر که یکی از مدیران ارشد شرکت فولاد مبارکه به شمار می‌رود و سال‌ها بخش مدیریتی صنعت فولاد تجربه دارد، ادامه داد: «من فکر نمی‌کردم شرایط در لیگ ایران این‌چنین ناعادلانه پیش برود! کاری که من بلدم بازی‌های داخل زمین است و بازی‌های پشت پرده و خارج از زمین را بلد نیستم.»

نیکفر تاکید کرد: «واقعا نمی‌توانم درک کنم چه اتفاقاتی در حال رقم خوردن است، اما بازی امروز و اتفاقاتی که در بازی با گل‌گهر رخ دادند را نمی‌توانیم در طبقه‌بندی مسائل طبیعی فوتبال بگنجانیم.» 

مدیرعامل سپاهان درباره اینکه آیا اجازه جدایی به مورایس می‌دهد یا خیر، بیان کرد: «ما در حال مذاکره با ایشان هستیم و تلاش می‌کنیم او را آرام کنیم. ولی آقای مورایس خیلی مصر به جدایی هستند و به نظرم با توجه به اتفاقاتی که طی این ماه‌ها تجربه کرده‌اند، حق هم دارند.»

منبع: اطلاعات انلاین