به گزارش زیرنویس، لاله و پژمان تصمیم به طلاق توافقی گرفته‌اند؛ طلاقی که در آن نه دعوایی اتفاق افتاده نه بی‌احترامی‌‌ای صورت گرفته است. لاله از دلایلش برای طلاق می‌گوید: *چرا تصمیم به طلاق گرفته‌اید؟ ادامه دادن برایمان ممکن نیست. ما هر دو نیاز داریم مدتی تنها باشیم. *چه مشکلی دارید؟ ما هیچ وقت با […]

به گزارش زیرنویس، لاله و پژمان تصمیم به طلاق توافقی گرفته‌اند؛ طلاقی که در آن نه دعوایی اتفاق افتاده نه بی‌احترامی‌‌ای صورت گرفته است.

لاله از دلایلش برای طلاق می‌گوید:

*چرا تصمیم به طلاق گرفته‌اید؟

ادامه دادن برایمان ممکن نیست. ما هر دو نیاز داریم مدتی تنها باشیم.

*چه مشکلی دارید؟

ما هیچ وقت با هم دعوا نکردیم و من همیشه شوهرم را دوست داشتم.

*پس چرا می‌خواهی طلاق بگیری؟

دو سال قبل ما پسر چهارساله‌مان را از دست دادیم. پسرمان در استخر خانه مادرشوهرم غرق شد. او با پدرش به خانه مادربزرگش رفته بود که این اتفاق افتاد. بعد از آن من و شوهرم هیچ‌وقت نتوانستیم با هم حتی سر میز شام بخوریم. ما دیگر در کنار هم نبودیم.

*چرا؟ شوهرت را مقصر می‌دانستی؟

من همه کار برای زندگیمان و برای پسرم کردم. از اینکه این‌طور او را از دست دادم بسیار ناراحتم.

*شوهرت هم بسیار ناراحت است.

بله مسلماً خیلی ناراحت است. او هم پسرش را از دست داده است؛ اما من دیگر نمی‌توانم به زندگی مشترک با شوهرم فکر کنم.

*او چطور؟ راضی به طلاق هست؟

ما هر دو به این نتیجه رسیدیم.

*وضع زندگی‌تان چطور است؟

ما هر دو شاغل هستیم. زندگی خوبی داشتیم و داریم؛ اما دیگر شاد نیستیم. ما با هم خوشبخت نیستیم. حتی در یک ماه گذشته با اینکه در یک خانه زندگی می‌کردیم همدیگر را ندیدیم.

*فکر نمی‌کنی بعداً پشیمان شوی؟

نمی‌دانم. اما می‌دانم حالا راهی برایمان نمانده است. ما هر دو آسیب دیده‌ایم و اگر بخواهیم با هم زندگی کنیم فقط همدیگر را عذاب می‌دهیم. ما برای آرام کردن غم‌مان نیاز به طلاق داریم.

منبع خبر: رکنـا