امیر قلعه‌نویی چند روز پیش که لیست تیم ملی را برای حضور در جام ملت‌های آسیا اعلام کرد، به جای فهرست ۲۶ نفره، نام ۲۷ بازیکن را در لیست خود قرار داده بود، تا اگر مذاکرات فدراسیون با باشگاه رم خوب پیش نرفت، آن بازیکن جایگزین شود. حالا و ساعاتی پس از دو بازی حساس […]

- قلعه‌نویی پدیده لیگ برتر را خط زد/ آزمون جانشین جوان‌ترین بازیکن لیست تیم ملی شد

 امیر قلعه‌نویی چند روز پیش که لیست تیم ملی را برای حضور در جام ملت‌های آسیا اعلام کرد، به جای فهرست ۲۶ نفره، نام ۲۷ بازیکن را در لیست خود قرار داده بود، تا اگر مذاکرات فدراسیون با باشگاه رم خوب پیش نرفت، آن بازیکن جایگزین شود.

حالا و ساعاتی پس از دو بازی حساس پرسپولیس و سپاهان اسامی نهایی تیم ملی با حل شدن مشکل حضور سردار آزمون اعلام شد و مشخص شد که نام محمدجواد حسین‌نژاد از لیست تیم ملی خط خواهد خورده است.

محمدجواد حسین‌نژاد متولد تیرماه ۱۳۸۲ است که با ۲۰ سال و ۶ ماه جوان‌ترین بازیکن فهرست تیم ملی بود ولی حالا با خط خوردن او دیگر سپاهانی فهرست امیر قلعه‌نویی یعنی آریا یوسفی که کسی انتظار حضورش در فهرست نهایی را نداشت، جوان‌ترین چهره تیم ملی در جام ملت‌های ۲۰۲۳ قطر خواهد بود.

گفتنی است با این وصف سهمیه سپاهان از ۶ بازیکن در جام ملت‌ها به ۵ بازیکن کاهش پیدا کرد. این ۵ بازیکن پیام نیازمند، رامین رضائیان، آریا یوسفی، رضا اسدی و آریا یوسفی هستند. 

حسین‌نژاد در مصاف سپاهان مقابل شمس آذر هم برخلاف همیشه جایی در ترکیب سپاهان نداشت تا روز سخت او تکمیل شده باشد. با این حال این بازیکن نشان داده که بسیار توانمند است و می‌تواند به یکی از ستون‌های تیم ملی ایران در آینده‌ای نزدیک تبدیل بشود.

بیشتر بخوانید: فهرست نهایی تیم ملی برای جام ملت‌های آسیا/ یک تغییر بزرگ پس از مذاکره با مورینیو!

منبع: خبـر ورزشی