شوک نظام وظیفه به پرسپولیس/ میلاد سرلک راهی خدمت سربازی می شود
شوک نظام وظیفه به پرسپولیس/ میلاد سرلک راهی خدمت سربازی می شود

حسین زاهدی، معاون اجتماعی وظیفه عمومی فراجا در برنامه فوتبال برتر در خصوص سربازی فوتبالیست‌های لیگ برتر اظهار داشت: این قوانین برای فصل جدید و برای بازیکنان جدید است. میلاد سرلک بالای بیست و هشت سال سن دارد و در لیست تیم ملی حضور ندارد. وی افزود:، اما ابوالفضل جلالی سرباز نیست، چون هنوز به […]

- شوک نظام وظیفه به پرسپولیس/ میلاد سرلک راهی خدمت سربازی می شود

حسین زاهدی، معاون اجتماعی وظیفه عمومی فراجا در برنامه فوتبال برتر در خصوص سربازی فوتبالیست‌های لیگ برتر اظهار داشت: این قوانین برای فصل جدید و برای بازیکنان جدید است. میلاد سرلک بالای بیست و هشت سال سن دارد و در لیست تیم ملی حضور ندارد.

وی افزود:، اما ابوالفضل جلالی سرباز نیست، چون هنوز به بیست و هشت سال سن نرسیده است. محمد عمری می‌تواند در پرسپولیس بماند و یک اسفند تاریخ اعزام میلاد سرلک خواهد بود.

وی ادامه داد: اینکه کدام بازیکنان در تیم ملی هستند طبق لیست مورد تایید وزارت ورزش مبنی بر اشتغال ورزشکاران در تیم ملی تعیین می‌شود. بازیکنانی که سرباز می‌شوند هم طبق نظر معاونت تربیت بدنی ناجا مشخص می‌شود که با توجه به سطح ورزشکار، در کدام تیم‌ها بازی کنند، زیرا تربیت بدنی نهاد تخصصی برای تصمیم‌گیری در این موضوع است. با وزارت ورزش هم جلسه‌ای داریم تا همکاری درستی را با این وزارتخانه و تیم‌ها داشته باشیم و به این دوستان کمک خواهیم کرد.

باشگاه خبرنگاران