لیست خرید گل‌محمدی در دستان بادامکی/ پویا امینی، خدابنده‌لو، آل کثیر و لوکادیا و …
لیست خرید گل‌محمدی در دستان بادامکی/ پویا امینی، خدابنده‌لو، آل کثیر و لوکادیا و …

یحیی‌گل محمدی لیستی از بازیکنانی که می‌خواهد جذب کند را به باشگاه داده که در میان آن‌ها نام‌هایی آشنا دیده می‌شود.

 

یحیی‌گل محمدی سرمربی پرسپولیس برای نیم‌فصل درنظر دارد حداقل سه بازیکن به لیست تیمش اضافه کند.هرچند اوشب گذشته استعفا داد و کلی سروصدا به راه انداخت و باشگاه هم با کناره‌گیری‌اش مخالفت کرد، منتهی  او لیست مدنظرش را به حسین بادامکی داده تا برای جذب آنها از سوی باشگاه پرسپولیس اقدام شود.

این درحالی است که اگر میلاد سرلک و محمد عمری رفتنی شوند، یحیی برای آنها هم جانشین مدنظر دارد، به‌طور مثال یحیی برای جانشینی سرلک، هافبک دفاعی ملوان را مدنظر دارد. پویا امینی که از تیم ذوب‌آهن همراه با مهدی تارتار راهی ملوان شد، عملکرد خوبی در این تیم دارد و توانسته است نظر یحیی را جلب کند. در این مورد باخبر شدیم که تارتار اعلام کرده حتی اگر سرلک هم به ملوان بیاید باز رضایتنامه امینی را برای پرسپولیس صادر نخواهد کرد. درهرصورت باید دید با جدایی سرلک آیا باشگاه پرسپولیس می‌تواند از نظر مالی باشگاه ملوان را برای صدور رضایتنامه امینی راضی کند یا نه.

محمد خدابنده‌لو نیز یکی دیگر از گزینه‌های سرمربی پرسپولیس برای جانشینی احتمالی میلاد سرلک است. برای خط حمله نیز لوکادیا گزینه اول یحیی است که مدیریت باشگاه پرسپولیس چندان راغب به جذب او نیست. از این جهت که بازگشت او هزینه سنگینی را روی دست این باشگاه خواهد گذاشت. در این مورد باخبر شدیم که درویش تمایل به بازگرداندن عیسی آل‌کثیر دارد و قصدش این است در این مورد نظر مثبت سرمربی تیمش را جلب کند.

در واقع هدف باشگاه پرسپولیس این است که کمترین هزینه را در نقل و انتقالات نیم‌فصل داشته باشد. برای پست دفاع چپ هم یحیی روی یونس اکبرپور بازیکن آلومینیوم نظر مثبت دارد که او هم فقط تا پایان این فصل در تیم غیرنظامی بازی کند و باید راهی خدمت مقدس سربازی شود. باید دید این مساله باعث خواهد شد که یحیی به گزینه دیگری برای این پست فکر کند یا نه.

منبع: خبـر ورزشی