برگزاری آیین روایت خاطرات شهید سلیمانی با حضور هاشمی، خسروی وفا و جامعه ورزش
برگزاری آیین روایت خاطرات شهید سلیمانی با حضور هاشمی، خسروی وفا و جامعه ورزش

به گزارش زیرنویس، مراسم آیین روایت خاطرات پهلوانی‌ها و قهرمانی‌های سردار دل‌ها، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی امروز سه شنبه ۱۲ دی ماه با حضور جامعه بزرگ ورزش و جوانان در فدراسیون جانبازان و توان‌یابان برگزار شد. کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان، محمود خسروی وفا رئیس کمیته ملی المپیک، سینا کلهر معاونت فرهنگی و […]

به گزارش زیرنویس، مراسم آیین روایت خاطرات پهلوانی‌ها و قهرمانی‌های سردار دل‌ها، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی امروز سه شنبه ۱۲ دی ماه با حضور جامعه بزرگ ورزش و جوانان در فدراسیون جانبازان و توان‌یابان برگزار شد.

کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان، محمود خسروی وفا رئیس کمیته ملی المپیک، سینا کلهر معاونت فرهنگی و توسعه  ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان، سید شهرام هروی سرمربی تیم ملی کاراته، حسین رضا زاده قهرمان المپیک در رشته وزنه برداری، سجاد انوشیروانی رئیس فدراسیون وزنه برداری، علی جوادی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران و جمعی از ورزشکاران، قهرمانان و پیشکسوتان و روسای برخی از فدراسیون ها در این مراسم حضور دارند.

در ابتدای این مراسم کلیپی از صحبت های شهید حاج قاسم سلیمانی پخش شد و در ادامه شروین اسبقیان، رئیس فدراسیون جانبازان و توان یابان ضمن خیر مقدم به حاضرین در مراسم، برای دقایقی نیز به سخنرانی پرداخت.

در ادامه این مراسم،سردار خسرو عروج مشاورعالی فرمانده سپاه پاسداران  برای دقایقی از خاطرات شهید حاج قاسم سلیمانی برای حاضرین سخنرانی کرد.

پایان پیام





منبع: فارس