پاسخ قلعه‌نویی به منتقدان تیم ملی/ برای جام‌جهانی برنامه داریم
پاسخ قلعه‌نویی به منتقدان تیم ملی/ برای جام‌جهانی برنامه داریم

امیر قلعه‌نویی ظهر امروز سه شنبه در حاشیه ورود بازیکنان تیم ملی به اردوی این تیم برای حضور در جام ملت‌های آسیا گفت: تلاش همه عوامل و مجموعه تیم ملی این است که بتوانند در جام ملت‌های آسیا مردم ایران را خوشحال کنند. وی با بیان این که شرایط تیم ملی خوب است، در مورد […]

- پاسخ قلعه‌نویی به منتقدان تیم ملی/ برای جام‌جهانی برنامه داریم

امیر قلعه‌نویی ظهر امروز سه شنبه در حاشیه ورود بازیکنان تیم ملی به اردوی این تیم برای حضور در جام ملت‌های آسیا گفت: تلاش همه عوامل و مجموعه تیم ملی این است که بتوانند در جام ملت‌های آسیا مردم ایران را خوشحال کنند.

وی با بیان این که شرایط تیم ملی خوب است، در مورد انتخاب نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی گفت: بازیکنانی که از نظر ما شایسته بودند را انتخاب کردیم. این بازیکنان می‌توانند با افکار تاکتیکی ما هماهنگی داشته باشند. ما برای تیم ملی تاکتیک و برنامه‌های متفاوتی داریم که باید بازیکنان بتوانند آن‌ها را اجرایی کنند.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در مورد انتقاداتی که به جا ماندن برخی بازیکنان صورت گرفته است گفت: ما دو برنامه کوتاه و بلند مدت برای تیم ملی داریم. برنامه اول ما برای جام ملت‌های آسیاست که به دلیل کمبود زمان ناچار شدیم از بازیکنان باتجربه استفاده کنیم و چند جوان را هم کنارمان داشته باشیم.

امیر قلعه نویی ادامه داد: برنامه بلند مدت که برای حضور در جام جهانی است شرایط متفاوتی دارد و سعی می‌کنیم با شیبی ملایم تیم ملی را جوان کنیم. بازیکنان شایسته ایم هم بودند که می‌توانستند در اردوی تیم ملی حضور داشته باشند، اما به دلیل محدودیت‌هایی که وجود داشت پس از بررسی همه جانبه بازیکنان این لیست را اعلام کردیم.

وی در مورد برگزاری دیدار تدارکاتی با بورکینافاسور که روز جمعه هفته جاری در کیش برگزار خواهد شد گفت: این تیم در رنکینک فیفا جایگاه خوبی دارد و نزدیک به عربستان است. برخلاف ادعای برخی دوستان بورکینافاسور تیم خوبی است و می‌تواند محک جدی برای تیم ملی باشد. ما دو تاکتیک را می‌توانیم در این دیدار آزمایش کنیم.

امیر قلعه نویی با بیان این که همه ما باید برای شادی مردم تلاش کنیم خاطرنشان کرد: طبیعی است که همه تلاش و برنامه ریزی ما این است که بتوانیم رضایت مردم را فراهم کنیم. امیدوارم در فاصله کوتاه باقی مانده تا جام ملت‌ها همه حب و بغض‌ها را کنار بگذارند و از تیم ملی حمایت کنند تا بتوانیم نتیجه بگیریم.

منبع : مهر 

باشگاه خبرنگاران