بیرانوند: حمایت‌ها از تیم ملی کمرنگ شده است
بیرانوند: حمایت‌ها از تیم ملی کمرنگ شده است

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، علیرضا بیرانوند در مورد حضورش در اردوی تیم ملی فوتبال اظهار داشت: اردو از امروز آغاز شده و امیدواریم بتوانیم شروع خوبی را داشته باشیم و مردم ایران را خوشحال کنیم. وی در مورد اینمه حمایت ها از تیم ملی را چطور می بیند، گفت: به نظر من کم رنگ […]

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، علیرضا بیرانوند در مورد حضورش در اردوی تیم ملی فوتبال اظهار داشت: اردو از امروز آغاز شده و امیدواریم بتوانیم شروع خوبی را داشته باشیم و مردم ایران را خوشحال کنیم.

وی در مورد اینمه حمایت ها از تیم ملی را چطور می بیند، گفت: به نظر من کم رنگ شده است. من انتظار داشتم حتی یک هفته قبل شروع کنند و به تیم ملی بپردازند. بازی های حساسی داریم و امیدوارم از امرورز صدا و سیما و رسانه‌ها بیشتر در مورد تیم ملی صحبت کنند.

دروازه بان تیم ملی در خصوص بازی تدارکاتی با بورکینافاسو و اندونزی گفت: به نظر من اتفاق خوبی است که بتوانیم قبل از جام ملت‌هاست که دوبازی انجام دهیم و می تواند به ما کمک کند.

بیرانوند در مورد اینکه آیا تیم ملی می تواند قهرمان آسیا شود، گفت: از زمانی که قلعه نویی به تیم ملی اضافه شده و با بازی‌هایی که انجام دادیم و صحبت‌هایی که داشتیم، می‌توانیم اتفاقات خوب و بزرگی را رقم بزنیم. اگر به عنوان تیم اول بالا برویم به تیم هایی که مدعی هستند نمی خوریم و تا می توانیم تا فینال صعود کنیم. هدف مان اول این است که تا فینال برویم. فینال هم یک بازی است و به غیرت بچه ها باز می گردد.

وی در مورد اینکه تیم ملی با جام ملت‌های قبلی چه تفاوت هایی دارد، گفت: من در دو دوره قبلی حضور داشتم و فکر می کنم تفاوت تیم ملی این باشد که مربی اش بومی است. 

 

ادامه دارد…





منبع: فارس