تازه‌ترین اخبار از قاتل داریوش مهرجویی، چای دبش و وضعیت تتلو
تازه‌ترین اخبار از قاتل داریوش مهرجویی، چای دبش و وضعیت تتلو

به گزارش «اطلاعات آنلاین»، نشست خبری مسعود ستایشی، سخنگوی قوه قضاییه، امروز سه‌شنبه (۱۲ دی ماه) با حضور خبرنگاران رسانه‌های مختلف برگزار شد. سخنگوی قوه قضاییه درباره آخرین وضعیت پرونده داریوش مهرجویی گفت: پرونده با تکمیل تحقیقات و اخذ دفاع از چهار متهم متضمن کیفرخواست قانونی به دادگاه صالح ارسال شد؛ اولین جلسه رسیدگی ۱۹ […]

- تازه‌ترین اخبار از قاتل داریوش مهرجویی، چای دبش و وضعیت تتلو

به گزارش «اطلاعات آنلاین»، نشست خبری مسعود ستایشی، سخنگوی قوه قضاییه، امروز سه‌شنبه (۱۲ دی ماه) با حضور خبرنگاران رسانه‌های مختلف برگزار شد.

سخنگوی قوه قضاییه درباره آخرین وضعیت پرونده داریوش مهرجویی گفت: پرونده با تکمیل تحقیقات و اخذ دفاع از چهار متهم متضمن کیفرخواست قانونی به دادگاه صالح ارسال شد؛ اولین جلسه رسیدگی ۱۹ دی برگزار می‌شود.

سخنگوی قوه قضاییه در رابطه با آخرین وضعیت پرونده چای دبش اظهار کرد: این پرونده در مرحله تحقیقات مقدماتی است و بازپرس از مبادی ذی ربط پاسخ و اطلاعاتی گرفته است.

وی در پاسخ به سوالی درباره آخرین وضعیت پرونده «تتلو» گفت: این فرد چندین پرونده در تهران دارد و مطرح رسیدگی است. نسبت به این فرد پرونده‌ای در ناحیه ۳۳ دادسرای تهران مطرح رسیدگی است و در مرحله تحقیقات مقدماتی است و با تفهیم اتهام، بازداشت موقت و در زندان است.

وی افزود: نسبت به پرونده‌های دیگر این فرد باید بگویم‌ که یکی دیگر از پرونده‌ها به اتهامات مقید در پرونده تحقیقات و تفهیم اتهام شد و کیفرخواست صادر شده و بعد از برگشت به ایران، بازپرس پرونده در موقعیت ایشان حاضر و تفهیم اتهام شده و نسبت به اتهامات با کیفرخواست صادره برای رسیدگی به شعبه دادگاه کیفری یک تهران ارسال شده و در این پرونده قرار بازداشت موقت است.

وی افزود: در مورد دو پرونده دیگر او رای غیابی صادر شده و به ایشان ابلاغ شد و اعتراض هم هنوز نکرده و هر زمان که رای قطعی شد، اطلاع رسانی می‌کنیم‌.

وی درباره اینکه آیا افراد دیگری در پرونده او بازداشت شدند؟ گفت: فعلا خود ایشان است و اگر موارد دیگر باشد اطلاع رسانی می‌کنیم.

منبع: اطلاعات انلاین